Serverwerkzaamheden [UPDATE]

Murphy was een zeikerd eerste klas, geef mij Einstein maar, geniaal en tot het laatst toe z'n piemeltje stijf weten te houden !! O-)
En hoe heet die andere knakker ook al weer 'What's on a man mind' Nitsche of i.d
 
oftewel een letterlijke vertaling van Murphy : Als de kans bestaat dat iets fout zal gaan, dan zal dat ook altijd gebeuren.
Draai je het om; Als de kans bestaat dat iets goed zal gaan, dan ben je altijd wat vergeten zodat het toch weer fout gaat.
Murphy was een zwartkijker hij had Watt moeten leren kennen had ie een lichtje op kunnen steken en met Edison en Grohe een kaartje kunnen leggen, had ie wat anders aan z'n hoofd dan onzin uit te kramen.
 
Maak kennis met:

MURPHY'S LAWS

1. Nothing is as easy as it looks.
2. Everything takes longer than you think.
3. Anything that can go wrong will go wrong.
4. If there is a possibility of several things going wrong, the one that will cause the most damage will be the one to go wrong. Corollary: If there is a worse time for something to go wrong, it will happen then.
5. If anything simply cannot go wrong, it will anyway.
6. If you perceive that there are four possible ways in which a procedure can go wrong, and circumvent these, then a fifth way, unprepared for, will promptly develop.
7. Left to themselves, things tend to go from bad to worse.
8. If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.
9. Nature always sides with the hidden flaw.
10.Mother nature is a bitch. :} })
11.It is impossible to make anything foolproof because fools are so ingenious. :}
12.Whenever you set out to do something, something else must be done first.
13.Every solution breeds new problems.

Murphy was een optimist O-)


Is dat zo erg? Ze hebben daar vast leuke op en afritten om te rijden :+


pssstt.. niet alleen leuke afritten, ook leuke "opritten" :9 :+
 
Laatst bewerkt:
hij heeft het erg druk gehad volgens mij..
full



goed werk!!
 
En toen opeens ging het forum razendsnel. Wat doet dat 2fast logo eigenlijk nog op de intropagina van m-f.nl? :)

Grappig:

http://www.motor-forum.nl/forum/topiclist.php/activetopics

Alles is opeens active? :+ Rehash gedaan oid? :)
 
Laatst bewerkt:
PS. waarom zit het altijd tegen? Kan iemand mij daar een sluitend antwoord op geven? :P

En dat is nou de wet van Murphy :)

Murphy komen in een aantal vormen voor, maar zij komen wel ongeveer op hetzelfde neer:

De eerste wet van Murphy stelt dat als er bij een experiment iets fout kán gaan, het ook daadwerkelijk fout gaat.
De tweede wet van Murphy stelt dat de fout altijd op het meest onaangename moment gebeurt.
De derde wet van Murphy stelt dat Murphy een grote optimist was.
De vierde wet van Murphy stelt dat hoe groter het wonder is, hoe minder mensen kijken.
 
tip @ arcadis : gewoon paar dagen op voorhand de TTL van je records voor zone aanpassen van 1D naar pakweg 30s ;)

tip2 : indien bind zich hierin verslikt tijdens de paar dagen dat je met 30s TTL draait voor je zone, dan beveel ik je tinydns (van djbdns, van Dan J Bernstein, auteur van o.a. qmail ! ) ten sterkste aan ;)

Verder.... blijf zo bezig he jongens :} :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan