Service bestaat nog bij dealers

Seven of Nine

MF veteraan
20 aug 2003
43.539
3
Almere....
Het begon al bij de aankoop van me motor bij de dealer, het was een mondelinge afspraak hoefde niks te tekenen, en ik zou hem 14 mei 2004 ophalen. Op zich al raar, waar kan je tegenwoordig nog je motor kopen zonder je handtekening te zetten of enige vorm van aanbetaling! Maar goed zo gezegd zo gedaan, motor netjes opgehaald stond blinkend in de showroom te wachten op me. *D

Met de verkoper toen wederom alleen de "mondelinge afspraak" het hele seizoen garantie op de technische staat"?
Eric begon toen al te twijfelen, die had zoiets van ja, leer mij die westerlingen kennen, laat het hem maar op schrift zetten! Ik geef nog aan dat ik heel wat kilometers rij, zit er misschien nog een beperking op in die trant? Nee, hoor zegt ie tot en met november 2004, 100% garantie.
Dus ik, eigenwijs als ik ben geloofde die man op zijn woord. Dus wij de showroom uit zonder ook maar iets op papier te hebben.

12 juli 2004, Albertville, Frankrijk sta boven op een berg te wachten tot eric de juiste weg heeft gevonden die we moeten hebben, wil me motor starten maar noppe, nog een keer kijk of ik niet per ongeluk de dodemansknop heb ingedukt :? ben tenslotte blond dus dan kan dat.
Met geen mogelijkheid die motor meer aan de praat te krijgen :( :(

Zal hier niet te lang over uitbreiden. In iedergeval was de spanningregelaar stuk. Motor netjes naar een Honda dealer in Annecy geweest.

Terug in Nederland, had ondertussen contact gehad met de dealer die zei, neem maar gewoon de bon mee dan komen we daar wel uit :?
Ondertussen begeeft me achterlager het ook dus de motor zowiezo naar de dealer.
De dealer belde gister je kan hem ophalen, er zit een nieuw achterwiel lager en nokkenasketting in. Dus wij gister naar Emmeloord, ik had me al helemaal voorbereid op een heftige mondelinge strijd i.v.m. de garantie. Eric zegt nog heel droog, nou kan ie bewijzen of ie ze afspraken nakomt.
Komen daar aan hij neemt ons mee zijn kantoortje in, praten een beetje over koetjes en kalfjes en Eric is zich nog wat aan het orienteren op een andere motor, zegt die man, oww ja, jij komt je motor halen, hij is staat klaar en verteld nogmaals wat ze hebben vervangen :) . Dus ik owja, ik heb de bon nog meegenomen van die reparatie in Frankrijk O-) . Hij pakt de bon, staat op en loopt weg :? en komt een paar minuten terug met 227,60 euro en legt dit neer op tafel voor ons, en zegt "tja, alles valt nog onder de garantie dus ook wat we vervangen hebben vandaag". *D *D

Ik loopt al heel wat jaartjes mee maar heb dit nog nooit meegemaakt, er staat niks op papier, er is alleen een mondelinge afspraak gemaakt. Had dus als het erop aankwam gewoon kunnen dokken voor de reparatie. Er bestaan hier in Nederland dus nog eerlijke en betrouwbare zakenlui! Waar afspraak is afspraak nog geldt, zonder dat je dit in drievouw zwart op wit moet hebben!!

Motorcentrum Emmeloord geweldige service!!... :} :} :} :} :}
 
Kortom we leven in een wereld waar het raar is dat je mensen op hun woord kan geloven.... zou eigenlijk de normaalste zaak moeten zijn,...

Desaltemin goede service,...
 
Ik hoop dat ie meeleest, kan hij dit mooi als reklame gebruiken. Wat een topservice!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan