Service-M.R.A Ruiten

Road runner

Die hard MF'er
8 apr 2004
488
0
Ik heb een tijdje geleden een spoiler screen bij M.R.A gekocht,vol goede moed op mijn S.T gemonteerd en het was klote.Een zootje herrie niet te kort.heb ik nog van alles lopen klooien aan die ruit,en toen had ik er helemaal niks meer aan.
Heb ik een boze E-mail naar M.R.A gestuurd,kreeg ik een hele vriendelijke brief terug met de aanbieding om als tegemoedkoming geheel vrijblijvend een ander type ruit te testen,zonder zelfs verzenkosten te rekenen,en als het zou bevallen kon ik die kopen voor de halve prijs(ik had hem met 1dag binnen!!!!!!),zo niet kon ik hem weer terug sturen,weer op hun kosten. Dat moet nu ook wand deze werkt op mijn S.T ook niet.Even goede vrienden en als ik nog eens een ruit wil testen kan dat alsnog.
Dat noem ik nog eens service waar een hoop hollandse bedrijven een hoop van kunnen leren......BRAVO!!!!!!!!!!!!!!! :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

hulde aan het bedrijf,?? moet je van te voren niet even checken of dit gaat passen... voor dat je gaat lopen kloten.

Maar dat is nog niet alles , het gebeurt je een 2e keer weer??

Weet niet of het advies van dat bedrijf kwam, of dat je dit zelf verzonnen hebt, in ieder geval massel gehad met de service.

P.s. reageer nooit op zulke topics, maar ik verveel me (motor staat bij dealer, onderhoudje, 1Xmoet goed zijn)

hulde aan het bedrijf,?? moet je van te voren niet even checken of dit gaat passen... voor dat je gaat lopen kloten.

Maar dat is nog niet alles , het gebeurt je een 2e keer weer??

Weet niet of het advies van dat bedrijf kwam, of dat je dit zelf verzonnen hebt, in ieder geval massel gehad met de service.

P.s. reageer nooit op zulke topics, maar ik verveel me (motor staat bij dealer, onderhoudje, 1Xmoet goed zijn)

zoals ik het lees paste het ook wel, maar deed het z'n werk niet goed... dat kun je alleen weten als je het test en dat kan dat alleen via forums zoals deze.... en dan wil het vrij geregeld voorkomen dat er nog niks over getypt is.

Dus ja, wat blijft er dan over, gewoon proberen en hopen dat ie goed gaat :)

Terug
Bovenaan Onderaan