service & repair manual Gilera DNA 180 (2002) gezocht

roger_SV

Nieuw is beter! ....... Nee, toch niet.
5 apr 2015
8.704
2.453
Hoi Forummers,

Ik zoek de pdf van de Service and Repair manual, workshop manual etc van de Gilera DNA 180. Elders op dit forum staat een link die zou moeten werken (voor alle modellen DNA/Runner 50-120-180 etc), maar die doet het niet.
Ook diverse dingen op internet te vinden waar je je e-mailadres voor moet achterlaten om de link via dat adres te krijgen, maar ook daar geen reactie op (ben benieuwd hoeveel spam het me gaat opleveren . . .).

Concreet: heeft iemand de service manual en evtentueel de eenvoudige gebruikershandleiding van het 2002 model Gilera DNA 180?
Zou je een werkende link willen plaatsen dan, of mij even een PM willen sturen, dan stuur ik je mijn e-mail adres en kun je 'm gewoon doorsturen (evt via wetransfer als het te groot is voor de mail).

Alvast enorm bedankt.
 
Roger, ik heb hier een werkplaatsboek voor de DNA 125-180. Tegen vergoeding van de verzendkosten wil ik dit wel opsturen.
 
Dank voor je reactie en aanbod , maar ik heb inmiddels al een pdf, dus ben voorzien.
Groet Roger
 
ja, was ik inderdaad al/nog van plan, maar de PC waar ik de reactie van gisteren op typte was niet dezelfde als waarop ik de link had opgeslagen.

Bij deze weer van die PC: 2wheeler.dk

Het is de Haynes service manual voor:
Gilera Runner (9 modellen: bromfiets en motor)
Gilera DNA 50, 125 en 180,
Gilera ICE,
Gilera AKP/Stalker.

Veel lees en sleutelplezier . . .
Groet roger
 
geen dank joh, daar is een forum toch voor?
alleen een beetje jammer voor iedereen die nog een Haynes service manual in boekvorm probeert te verkopen . . .:-(
 
Terug
Bovenaan Onderaan