Service Rinket Motorsport, echt top!!!

Een beetje te goeie service als je het mij vraagt.

Hoop niet dat ie veel van dat soort schades gaat vergoeden dan is ie snel failliet

wel hulde voor hoe ie het aanpakt
 
Ben zelf ook al een paar keer bij Rinket Motorsport geweest voor nieuwe banden.
Wat ik zeker weet dat als er iets is met mijn motor, dan gaat ie daar heen voor onderhoud cq reparatie. Hangt altijd een gezellige sfeer, de koffie is altijd klaar en er wordt de tijd genomen voor je motor al is het alleen maar voor een achter of voorband monteren (is ook niet duur met banden) en wat op valt: tis er altijd druk en ik hoor heel veel tevreden verhalen over hem.
 
Als we nu allemaal onze geliefde motor naar Rinket brengen voor een beurt

Dan heeft hij die kap er zo uit ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik sluit me volledig aan bij de positieve ervaringen bij Rinket.
Voor een super scherpe prijs een set banden erop laten leggen. Tijd daarna een beurt laten doen, wederom tegen zéér schappelijke kosten. Buiten dat was de koffie inderdaad als vanzelfsprekend, de adviezen goed en uitgebreid, sfeer gezellig en m'n zr-7 reed weer als een zonnetje :).
Volgende beurt of brokken ga ik absoluut weer naar Rinket. En nee, dit is geen reclame...
 
Laatst bewerkt:
ten eerste.. Robin alias Kanarie hoef je niet met U aan te spreken hôr.. die slome Pino :+
ten tweede.. Goed dat je 't meldt dat er in het hoge noorden een goeie dealert zit :Y
ten derde.. ach tis geen reclame als je er meerdere roept... ;)

zo ben ik helemaal tevree over Molenaar IJsselstein :}
en zo lijnrecht denk ik over Olijve in Assen :/
over Olijve hoef je je geen zorgen meer te maken ,Die stopt namelijk :Y
 
over Olijve hoef je je geen zorgen meer te maken ,Die stopt namelijk :Y

Nope. ze stoppen niet, ze gaan samen door met Jan (dacht ik) Huls van Motoport Stadskanaal.

Ik heb trouwens eerlijk gezegd niets te klagen over de service van Olijve, maar misschien ligt dat ook wel aan het merk dat ik gekocht heb daar.

Rinket trouwens ook totaal geen klachten over, heb via Rinket (of nou a, eigenlijk knieaandegrond.nl) een circuitdag op papenburg geboekt, en had daar totaal geen klachten over. Rinket zelf is een relaxte kerel, en ook de instructeurs die hij geboekt had wisten wat ze deden en gaven genoeg informatie voor een beginnende circuitrijder zoals ik.
 
en toch krijg ik het gevoel als ik zoiets lees dat die schade wel door hem aangebracht moet zijn.. En dan is het niet meer dan logisch dat ie het repareerd. En zo'n topkuip er nog achteraan sturen bewijst dat nog wat meer als je het mij vraagt.... Tuurlijk is het netjes, maar wat als de TS niet zo zeker van zijn zaak was en niet had teruggebeld... Dan zat ie nu mooi nog met de schade :?
 
Ik lees de titel en mijn hand gaat al naar het slot-knopje. "Ha lekker. Een Spamtopic", dacht ik bij mezelf. Maar TS is zo te zien oprecht en het verhaal klinkt aannemelijk. Nog even Kloonhunten® voor de zekerheid. Shit, ook geen kloon. Alles klopt.

Ik heb geen enkele moeite met dit topic. Prima zelfs.
 
ik vond maar een ding raar in dit verhaal... jouw reactie. je koopt een oude motor, je brengt hem meteen naar de dealer en later zeg je dat hij de schade heeft aangericht terwijl je dat niet zeker weet. wat als je later andere schade ontdekt, bijvoorbeeld aan het blok? ga je hen aansprakelijk stellen voor zo iets?
 
Toch grappig hier in Nederland, zodra een bedrijf waar jij heel veel geld uitgeeft service biedt verdient het gelijk een eervermelding hier op het forum terwijl het vanzelfsprekend zou moeten zijn.

Of kreeg je die topkuip met als voorwaarde dat je hier reclame zou maken?

Het zou inderdaad vanzelfsprekend moeten zijn, maar dat is het helaas niet altijd tegenwoordig :N

Mooi opgelost door Rinket, is in mijn optiek zeker het vermelden waard :Y :)
 
ik vond maar een ding raar in dit verhaal... jouw reactie. je koopt een oude motor, je brengt hem meteen naar de dealer en later zeg je dat hij de schade heeft aangericht terwijl je dat niet zeker weet. wat als je later andere schade ontdekt, bijvoorbeeld aan het blok? ga je hen aansprakelijk stellen voor zo iets?

Wat zeur jij nou weer :?
Gooi je negativiteit de deur uit en probeer het nogmaals :+

De foto die hij na aankoop gemaakt heeft laat geen gescheurde kuip zien of wel? :)
 
ik vond maar een ding raar in dit verhaal... jouw reactie. je koopt een oude motor, je brengt hem meteen naar de dealer en later zeg je dat hij de schade heeft aangericht terwijl je dat niet zeker weet. wat als je later andere schade ontdekt, bijvoorbeeld aan het blok? ga je hen aansprakelijk stellen voor zo iets?

Ik heb nergens gezegd dat ik niet zeker wist dat deze schade er nog niet zat toen ik hem bracht!!
Ik heb wel gezegd dat we beiden onze "onschuld" niet hebben kunnen bewijzen, in de zin van tastbaar bewijs, dat wil zeggen foto's of iets dergelijks.
Voor de rest vind ik dit nogal een vreemde opmerking, als je goed gelezen had hebben we gewoon overlegd en heeft hij mij deze service aangeboden.
 
Ik zeg ook niet dat dat niet zo is, het is zeker goed opgelost maar dat vind ik gewoon normaal. Ik bedoel een motorzaak doet eindelijk een keer iets goeds lijkt het wel, alsof het een hele verademing is, een wonder bijna.

Ik wou alleen maar aanhalen dat dat aangeeft hoe triest het gesteld is met de service hier in NL, waardoor we gewoon helemaal verbaasd zijn wanneer we die dan toevallig wel een keer krijgen. Niets ten kwade van die motorzaak.

Het is toch overal zo, als je tegenwoordig een nieuwe auto komt kopen van 20.000 euro zijn ze al te beroerd om je te helpen, zelfs in tijden van crisis. Dus hulde dat er ook nog goede zaken zijn tussen de vele afzetters.

Als ik m'n werk goed doe en mijn klanten goed behandel is dat ook vanzelfsprekend en als ik het fout doe huren ze iemand anders in en sta ik op straat maar een motorzaak die het een keer goed afhandelt verdient gelijk een eervolle vermelding en gratis reclame.

Dan nog niet het feit dat het door iemand gepost wordt die hier in een jaar tijd 29 berichten heeft achter gelaten en nu ineens wel de moeite neemt om vol lof een topic van een A4-tje lang over hoe goed een motorzaak wel niet is hier neer te kwakken en de verdenking van sluikreclame is er.

Je hoeft het er niet mee eens te zijn, daarvoor is dit toch een forum waar iedereen zijn mening kan geven?

De service die Rinket bood is hij niet verplicht te bieden. De situatie was onduidelijk en hij heeft duidelijk meer gedaan dan minimaal nodig. Daarom extra hulde voor die zaak en een terechte vermelding hier.
 
Het is erg fijn dat het zo opgelost is. Jij blij met je motor en de zaak blij met een klant die erg tevreden is! En al die vragen wat als..... Hebben zo weinig zin. Dit is het verhaal wat de TS met ons wil delen en ja dat zal dan 1 van de 29 berichten zijn die TS gepost heeft , maar hij wil graag het verhaal delen en daar is toch een forum ook voor?!
 
Laatst bewerkt:
is een prima kerel ,ik doe het onderhoud zelf, maar hij wil wel de kleppen stellen ivm stelplaatjes enz.Demontage kan terplaatse,en je betaald alleen zijn uren.En hij houd wel tijdens het werken van een praatje.Ook het bestellen van onderdelen bij hem ,geeft ie even een belletje dat ze zijn aangekomen.
 
Rinket heeft een open werkplaats en dit is dan het risico wat je loopt.
Daarom heb ik een werkplaats die niet voor het publiek toegankelijk is omdat ik toch wel redelijk mindere ervaringen ermee heb ivm schades.
Maar vind het mega klasse hoe het is opgelost.
Heeft mij ook een keer heel veel geld gekost omdat er iemand met zijn vingers nergens van kon afblijven.
Ik was niet blij en de klant was niet blij en achteraf was de klant wel weer blij maar ik was helemaal niet blij en vanaf dat moment is de werkplaats alleen voor mij.
Ik nu wel blij :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan