service

superduc

Die hard MF'er
30 jun 2001
303
0
motoren vrouwen sex
Ik wilde vandaag mijn nieuwe gele visier even op mijn arai doen ,ik had dit nog nooit gedaan en brak dus door mijn eigen schuld de baseplate kapot (is een wit plastik gevalletje waar het visier in draaid)
Omdat ik vandaag nog wel even tussen de buien wilde gaan rijden reed naar breda naar Hein Gericke voordat onderdeeltje.
Ze hadden het niet op voorraad liggen zegt een meisje tegen die vent die daar de verkoper is \"dan haal je er toch even eentje van een andere helm af \" nou daar had die eikel geen zin in want dan kon hij die helm vandaag niet verkopen ,ik had daar dus anderhalve maand geleden voor 2000 gulden kleding gekocht ,dat is dus de laatste keer dat ze mij daar zien.
Toen naar van der heyden in den bosch gereden,daar was een heel aardig meisje dat gelijk begon te schroeven aan mijn helm eerst probeerde ze aan allebei de kanten een niewste versie van het onder deel te monteren maar toen kreeg ze de zwarte kapjes er niet op ,toen verder gezocht en nog een exemplaar gevonden wat het zelfde was gemonteerd ,even voor gedaan hoe je een visier monteerd en demonteerd (erg makelijk als je weet hoe het moet)
Ik vraag hoeveel kost het ? ze zegt niets het is SERVICE kijk dat maak je niet veel mee ze was twintig minuten bezig geweest en ik had de helm er niet gekocht
Je begrijpt wel waar ik de volgende keer mijn geld ga uitgeven
 
daniel: ik ben er anders ook erg goed voortgeholpen hetwelke ik hier dan ook al eens gepost heb.
Daar ben ik nameelijk mijn pak gaan shoppen en als totale newbie ben je dan toch nogal onzeker over wat kopen.. verschillen, ...
Ben dus erg goed verdergeholpen daar. Hetgeen me in België dus ABSOLUUT niet bevallen was.

Wel is m\'n pak ietsje te klein maar wiens schuld dat is? :)
 
Dit is de eerste keer dat iemand wat positiefs over die klote zaak in Den Bosch vertelt:J

Klotezaak :?
Persoonlijk heb ik daar ook ERG positieve ervaringen. Kheb Poohbeer er ook naar door verwezen voor zijn kleding... ( jaha ik weet ut, met de verkoop van mijn motor hadden ze wat netter mogen doen.)
 
Ben er zelf nooit geweest omdat het toch wel een stukkie weg is van waar ik woon.
Dit is wat anderen van der heijden vinden. http://www.xs4all.nl/~bigjohn/motordealers/provincies/noord_brabant.htm#heijden
Niet al te best wat ik daar over die motorzaak allemaal lees, zou ik toch maar overslaan als ik een 2e hands motor zou kopen.
Volgens mij heeft de beste dealer van Nederland ook wel klanten die ergens over ontevreden zijn.
Waar mensen werken worden fouten gemaakt, zo ook bij mijn dealer zijn ze wel wat puntjes op de i vergeten.
Zolang het maar niet teveel puntjes op de i worden blijf ik naar mijn dealer gaan voor onderhoud, aankoop/inruil van mijn motor.
 
Laatst bewerkt:
Bij het kopen van kleding kan er niet zoveel misgaan natuurlijk. Zelf ik heb daarmijn pak gekocht (hoewel ik er nooit een motor zou kopen). Alleen is ook mijn pak wat te klein.....hmmm Pooh het jouwe ook al?
 
Ik koop er ook geen motor meer... Mijn verhaaltje ( met de slechte banden onder de R1.) staat ook op big john.... maar kledingshop is gewoon goed.
 
Ga voor de gein eens naar een wat kleinere dealer, welke liefde heeft voor het vak, niet voor het geld.

Heb ook wat op de site van Big John gezet, ik geloof zelfs 3 postings, waar van 1 positief en 2 negatief. Maar over het algemeen zijn de grote zaken slecht bezig, en zijn ze net als autodealers alleen uit op het geld, en hebben ze totaal geen liefde voor het vak.
 
Idd netjes, zo maak je het helaas niet veel meer mee.

Toch enorm slim van die mensen daar, met 20 minuten werk hebben ze er een vaste klant bij. :)
 
Ga voor de gein eens naar een wat kleinere dealer, welke liefde heeft voor het vak, niet voor het geld.

Heb ook wat op de site van Big John gezet, ik geloof zelfs 3 postings, waar van 1 positief en 2 negatief. Maar over het algemeen zijn de grote zaken slecht bezig, en zijn ze net als autodealers alleen uit op het geld, en hebben ze totaal geen liefde voor het vak.
ken jij dan een kleine dealer die ook aria verkoopt volgens mij zijn dat allemaal grote jongens
Mijn motor heb ik trouwens in onderhoud bij de Biggelaar dat is echt nog een klein motorzaakje met hart voor het merk (Ducatie) kun je ook sávonds terecht of zaterdags echt klasse
 
Terug
Bovenaan Onderaan