service

Midstar

MF veteraan
14 jul 2002
2.090
0
Heb gisteren 1 van de snelsluitingen verkloot van m,n Shark RSR Laconi helm dus maar effe Ter Maat gebeld en ze konden ,m wel bestellen maar dit zou effe gaan duren.
Shit dacht ik dat wordt dus rijden met m,n oude bagger helm op.
Toch maar even naar Lemstra in Alkmaar geweest om te vragen of ze deze TOEVALLIG op voorraad hadden, nee dus.
Pak die een helm uit ,t rek vandaan trek de sluitingen eraf en overhandigd mij deze, vraag ik wat de schade is zegt die, niks verhaal ik wel weer bij Shark.
Kijk zo kan ,t ook, na wat mindere berichten gehoort te hebben van Lemstra vind ik dit toch wel weer top :}
 
Dus nu licht hij de boel gewoon weer op eigenlijk. Voor de klant misschien leuk maar het blijft een rat dus :+
 
Alles heeft zo zijn goeie en slechte kanten, ook dealers.

Het is vrij gemakkelijk om hier met wat negatieve ervaringen van mensen een dealer de grond in te boren, maar een verhaal heeft altijd 2 kanten en misschien hebben 99 van de 100 mensen wel erg goeie ervaringen met dealer X (in dit geval Lemstra).

Je krijgt hier snel een situatie dat mensen erg zwart/wit gaan denken. Dealer X is een slechte dealer, dealer Y is weer een goeie etc.
 
Heb gisteren 1 van de snelsluitingen verkloot van m,n Shark RSR Laconi helm dus maar effe Ter Maat gebeld en ze konden ,m wel bestellen maar dit zou effe gaan duren.
Shit dacht ik dat wordt dus rijden met m,n oude bagger helm op.
Toch maar even naar Lemstra in Alkmaar geweest om te vragen of ze deze TOEVALLIG op voorraad hadden, nee dus.
Pak die een helm uit ,t rek vandaan trek de sluitingen eraf en overhandigd mij deze, vraag ik wat de schade is zegt die, niks verhaal ik wel weer bij Shark.
Kijk zo kan ,t ook, na wat mindere berichten gehoort te hebben van Lemstra vind ik dit toch wel weer top :}

als meneer shark dit maar niet leest! ;)
 
Wie o wie wil er hier op 't forum voor die gesloopte en weer gerepareerde helm gewoon de volle prijs betalen als hij de historie hiervan wist :?
Alleen is het jammer dat de nieuwe eigenaar dit waarschijnlijk niet te weten komt, en dit zou toch een trieste zaak zijn '(

Groeten Paul.
 
Wie o wie wil er hier op 't forum voor die gesloopte en weer gerepareerde helm gewoon de volle prijs betalen als hij de historie hiervan wist :?
Alleen is het jammer dat de nieuwe eigenaar dit waarschijnlijk niet te weten komt, en dit zou toch een trieste zaak zijn '(

Groeten Paul.
Mwoah, niet overdrijven Paul. ;) Als die helm gewoon weer met een nieuw onderdeel gemaakt wordt, dan zou het mij niks uitmaken dat ooit een onderdeel vervangen is, mits het netjes is gebeurd en je er niets van ziet. :)
 
Mwoah, niet overdrijven Paul. ;) Als die helm gewoon weer met een nieuw onderdeel gemaakt wordt, dan zou het mij niks uitmaken dat ooit een onderdeel vervangen is, mits het netjes is gebeurd en je er niets van ziet. :)

Niet iedereen denkt daar zo over, en daar hoort een motorzaak ook naar te handelen, maar ik ben het ook wel met je eens, goed is goed.
 
Wie o wie wil er hier op 't forum voor die gesloopte en weer gerepareerde helm gewoon de volle prijs betalen als hij de historie hiervan wist :?
Alleen is het jammer dat de nieuwe eigenaar dit waarschijnlijk niet te weten komt, en dit zou toch een trieste zaak zijn '(

Groeten Paul.
Huh... lees je wel goed jonge, het was de viziersluiting die kapot ging tijdens het vervangen. dus klein onderdeeltje die gewoon te vervangen is niks mis met de helm zelf ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan