set bijna nieuwe Michelin PP

ok zx666 je kan ze ophalen hoor! mail me even, als je het geld dan naar me overmaakt :W

Hoi,

Hier even een berichtje namens ZX666,hij komt morgen in de loop vd ochtend terug.
Verzoek van hem of even je bankrekening en eventueel telefoonnumer naar ejvaneck@gmail.com kan sturen zodat hij de betaling kan regelen en de banden evt woensdag kan gaan halen.Tevens gaarne adres en telnr van die motorzaak zodat hij kan bellen of ze de banden er direct om kunnen doen.. :W
 
jammer genoeg is de achterband kwijt geraakt maar erzit een andere pilot power bij. met iets minder profiel,3,5mm. dus deprijs mag ook nog ietsje omlaag.
 
Kickerdekick!!!

Ik had serieuze interesse maar er was na een telefoontje mijnerzijds 1 band zoek.. Deze is nu min of meer terecht maar ik ben helaas al voorzien..
Maar mensen, goede banden voor weinig! Schroom niet en reageer!
 
hmmz..

als ik nou zeg 100 euro + setje 120/180 michelin macadam x90 bandjes om mee te stunten ? (3 voor en 5mm achter(niet vierkant)
 
hmmz..

als ik nou zeg 100 euro + setje 120/180 michelin macadam x90 bandjes om mee te stunten ? (3 voor en 5mm achter(niet vierkant)
dan zeg ik nee. heb zelf geen banden nodig mn ouders worden nu al gek van de stapel die er ligt. ik heb geld nodig :Y
 
Ok. goed recht. :)

Roep eens wat je in gedachte hebt ?

Prairy heeft betere banden nodig op der motor om der wat meer vertrouwen te geven en veiligheid marge...
 
ze zijn dot zo en zoveel met heel veel letters en cijfers.. hb9w etc ik heb het niet onthouden en ben het vergeten op te schrijven.. sorry.. ga ik die dingen nou nog eens verkopen? volgens mij niet. ik ga ze wel gewoon monteren en opburnen -O-

doe een goed bod, ik heb vandaag schade gereden en heb geld nodig voor het herstel. ruilartikelen kunnen zijn voor een cbr600f sport: een rechterachterstep, topkuipframe, slotje voor het duozadeltje..
 
Terug
Bovenaan Onderaan