set bijna nieuwe Michelin PP

Da Liks

MF veteraan
26 dec 2003
10.729
4
Rotterdam
ik heb van mijn nieuwe motor een setje bijna nieuwe michelin PP's gehaald omdat ik ze zelf niet in 2 weken aan gort wou rijden. ik vond het een beter idee om ze te verkopen en het geld in een stuurdemper te stoppen om mijn blanke reetje te redden tijdens het stoppieën _O- ik heb er 1 koper voor maar die weet nog niet of ie wel geld over heeft voor banden. dus onder een klein voorbehoud: wie heeft er interesse en/of een stuurdemper? in geval van mooie stuurdemper (denk hyperpro, WP) voor een cbr 600 uit 2002 natuurlijk bijbetaling van mijn kant! ik zal foto's maken van de banden deze week.
 
Welke maat hebben we het hier over :?

En welke prijs had je ingedachte ??

En heb je toevallig geen foto's van de banden zoals ze nu zijn
Kunne we de staat van de banden zien :Y
 
Laatst bewerkt:
zoals liks al zegt foto's komen deze week, banden zitten niet meer op de motor en liggen bij motormate. maat is 120 voor, 180 achter..
 
yep...en dat weet alex ook.. :Y

alex, anders doe je mij een pb via de fzrclub wat je anders voor je benaden wil hebben
doe ik nu ok? alleen de demper die jij hebt is een niet instelbare std r1 demper zonder bevestigingskit. ik zoek meer in de lijn van instelbare hyperpro met bevestigingskit (en dan betaal ik maar wat meer bij)
 
ik heb deze nog liggen,
LSL stuurdemper, 6 clicks, 41mm voorpoot
Ik denk van een CBR600F2
full
 
bandjes te koop! ben helaas ziek al 2 dagen dus ben nog niet naar de motorzaak geweest om er fotos van te maken :N
 
bandjes te koop! ben helaas ziek al 2 dagen dus ben nog niet naar de motorzaak geweest om er fotos van te maken :N


Je schopt hem steeds, maar ik weet nog steeds niet wat je ervoor wilt hebben. Ben wel geinteresseerd in de achterband, wat is de maat 180/55-17?
 
de vraagprijs is 200 voor de set. achterband alleen wil ik niet weg doen. voel me vandaag wat beter dus ga vanmiddag naar de motorzaak om ze op te halen en foto´s te maken. je had ook mogen bieden dat vind ik geen enkel probleem. daarom stond er nog geen vraagprijs. nu moet ik er wel bij zeggen dat er gisteravond al 200 euro op geboden is. maar die weet niet wanneer ie ze op kan komen halen. degene die ze het eerst kan komen halen neemt ze mee..
 
zie vorige post, ik ga er vanmiddag heen. volgens de handelaar zaten ze er 500 km op en daar zagen ze er ook naar uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan