Set ongebruikte SCR1 banden

Status
Niet open voor verdere reacties.

RonLooij

Die hard MF'er
22 sep 2006
672
11
Breezand
Wij hebben nog een nieuwe set regenbanden (SCR1's achter 190) liggen welke Ron niet meer gaat gebruiken. DOT2014 en netjes donker & koel opgeslagen geweest.
Staat: zwart, rond en ongebruikt.
Af te halen in Breezand (een gehucht tussen Schagen en Den Helder), Westwoud of verzending KK.
Prijs: TEAB
Hoogste bod staat momenteel op €200,- en biedingen die slechts 1-2% hoger zijn nemen wij niet serieus.

Groeten,
Ron Looijesteijn [voorheen #86 ]
Tel.: Nul zes 3045777 zes
E-mail: Ron Apedinges RHLracing punt nl

IMG_0056verkleind.jpg

IMG_8426verkleind.jpg

IMG_8427verkleind.jpg

IMG_8428verkleind.jpg
 
Laatst bewerkt:
Of willen jullie per sé dat ik naar de stalling rijd voor een paar foto's om aan te tonen dat ik echt iets te verkopen heb? ;)
 
Ron en ondergetekende zijn een prijs overeengekomen.
Dus jullie kunnen stoppen met hem lastig te vallen :P
 
Zoals in de OP staat aangegeven zijn de banden voor €200,- van eigenaar gewisseld.
Veel plezier ermee Bas!

Dat lees ik niet helemaal in de OP, maar ook ik wens Bas veel plezier met de banden. :]

PS Gelijk na verkoop een tekst waarin het bovenstaande wel staat of een slotje op het topic kan een hoop verwarring schelen ;)
 
Dat lees ik niet helemaal in de OP
(...)
Hoogste bod staat momenteel op €200,- en biedingen die slechts 1-2% hoger zijn nemen wij niet serieus.
(...)


PS Gelijk na verkoop een tekst waarin het bovenstaande wel staat of een slotje op het topic kan een hoop verwarring schelen ;)
Slotje is vrijdag direct na de verkoop aangevraagd! Maar ik ga er vanuit dat moderators ook nog een leven hebben naast MF. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan