set pirelli Supercorsa SC2 120/180

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roddy

MF veteraan
3 jan 2005
6.488
7
drenthe
ivm aanschaf setje mpp.

dot code 13-06

goed voor nog vele straat km's.


prijs 65 incl verzenden.


grtz

Roddy
full
 
Beide banden +/- 5mm profiel? Kilometertje of 3/3.500 moet nog wel lukken toch?
 
Roddy, bedankt voor je dragon Evo. Grtz John, geniet je al van je nieuwe MDA?
:Y

top geregeld schuifje sluit alweer goed, was idd btje stof maar met een tandartshaakje en wat gecomprimeerde lcuht functioneerd t weer prima *O*
 
6 tientjes incl verzen dan maar?? ik moet er van af want het ligt me hopeloos in de weg dus de eerste die bied mag ze hebben, wie maakt me los
 
goewwdd de eerste die mij het dubbele van de stortkosten bied mag ze hebben want ik struikel er iedere keer over als ik in de garage kom.

stortkosten 11,45 per band
 
goewwdd de eerste die mij het dubbele van de stortkosten bied mag ze hebben want ik struikel er iedere keer over als ik in de garage kom.

stortkosten 11,45 per band

Hey Roddy,

heb ondertussen een setje gevonden. (je had gereageerd in mijn gezocht-topic)
Als je zo die achterband op de eerste foto ziet, lijkt die wel beetje plat/vierkant in het midden... :?

Maar je moet dus 2x 11,45 betalen om de banden te storten? Jeetje, duur.
Als je ze dan toch weg gaat gooien, mag je ze ook wel opsturen naar mij. Betaal je 6,20 ipv 22,90, bespaar je 16,70. Klinkt gek, maar ik wil ze dus niet van je kopen, help dus eventueel alleen je stortkosten te verlagen. Ben student, niets te veel geld (meer)
Dan kan ik jouw setje als reserve houden.

:W

(nee heb ik, ja kan je krijgen toch? Of ja kan ik vergeten)
 
Laatst bewerkt:
Hey Roddy,

heb ondertussen een setje gevonden. (je had gereageerd in mijn gezocht-topic)
Als je zo die achterband op de eerste foto ziet, lijkt die wel beetje plat/vierkant in het midden... :?

Maar je moet dus 2x 11,45 betalen om de banden te storten? Jeetje, duur.
Als je ze dan toch weg gaat gooien, mag je ze ook wel opsturen naar mij. Betaal je 6,20 ipv 22,90, bespaar je 16,70. Klinkt gek, maar ik wil ze dus niet van je kopen, help dus eventueel alleen je stortkosten te verlagen. Ben student, niets te veel geld (meer)
Dan kan ik jouw setje als reserve houden.

:W

(nee heb ik, ja kan je krijgen toch? Of ja kan ik vergeten)

:+

was ik er bijna ingetrapt.

lijkt idd vierkant maar opt moment dat ik de bandjes liet wisselne zei de bandenman nog zonde dak goede bandjes ging vervangen.

maargoed om een kort verhaal lang te maken de eerste die 4 tienjtes bied mag ze hebben.
 
:+

was ik er bijna ingetrapt.

lijkt idd vierkant maar opt moment dat ik de bandjes liet wisselne zei de bandenman nog zonde dak goede bandjes ging vervangen.

maargoed om een kort verhaal lang te maken de eerste die 4 tienjtes bied mag ze hebben.

4 tientjes incl. verzenden??
 
heb reeds paar geintresseerden via de mail die wacht ik ff af anders wil ik morgen akkoord gaan voor 45 dan delen we t verschil deal?

Je bedoelt 45 incl verzenden? Is sowieso goed, dus laat ff snel weten anders zit er een weekend tussen vwb het geld overmaken en het versturen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan