Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

set velgen cbr600

Bosje

MF veteraan
20 apr 2004
6.213
3.794
Amersfoort
Te koop:

set velgen van een cbr600 pc25, en ik weet bijna zeker dat ze ook op een pc31 passen. ze zijn wit (nou ja, als je ze poetst, zijn ze wit ) voorvelg zonder schijven, achtervelg incl schijf.

vraagprijs: 195 eurotjes
 
  • Onderwerp starter
  • #2
Te koop:

set velgen van een cbr600 pc25, en ik weet bijna zeker dat ze ook op een pc31 passen. ze zijn wit (nou ja, als je ze poetst, zijn ze wit ) voorvelg zonder schijven, achtervelg incl schijf.

vraagprijs: 195 eurotjes
 
Te koop:

set velgen van een cbr600 pc25, en ik weet bijna zeker dat ze ook op een pc31 passen. ze zijn wit (nou ja, als je ze poetst, zijn ze wit ) voorvelg zonder schijven, achtervelg incl schijf.

vraagprijs: 195 eurotjes

Niet om je topic te verzieken maar ter info, Correct me if i'm wrong maar tussn PC-25 en PC-31 zitten volgens mij de volgende verschillen :

Voorwiel: PC 25 heeft vaste schijven en de PC-31 "zwevende" met een heel andere steek.
En als ik het me goed herrinner zit op de PC-25 nog een kabelaandrijving voor de km-teller en gaat dat bij de PC-31 electronisch en zit daar een pasbus.
Denk wel dat die pasbus op de PC-31 dezelfde breedte heeft als de telleraandrijving op de PC-25 en dat het PC-25 wiel idd makkelijk in een PC-31 past qua as en afstandsbussen.
De remmen en de telleraandrijving is waarschijnlijk een heel ander verhaal

Achterwiel : PC-25 is volgens mij 5" breed en PC-31 een 1/2" breder, op de PC25 zit standaard een 160-er en op PC-31 een 170-er.
Er zijn zat racers die volgens mij op beide velgen met een 180-er rijden maar dan staat ie wel wat ronder ( bij de ene weer iets meer als de ander, niet echt boeiend..).
Rij zelf gewoon met 160-er op mijn PC-31, goedkoper

Nette vraagprijs trouwens, succes met de verkoop
 
  • Onderwerp starter
  • #5
Absoluut niet verzieken! bedankt voor deze info, anders verkoop ik straks nog spullen terwijl het helemaal niet past!! heb ik een hekel aan, dus bedankt!