Set velgen Fireblade SC28/33 met 17 inch voorwiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bart

MF veteraan
4 feb 2008
3.920
0
Oost'n vaant land
TKA Mooie set velgen met uniek CNC gefreesde remschijf.

Ik had ze onder mijn circuit fireblade SC33 zitten maar komen oorspronkelijk van een 2003 600RR vandaan.

Banden die er op liggen zijn: Pirelli Diablo Superbike slicks SC1 & SC2 uit 2013, dus nog vers! Zit nog ruim profiel op maar helaas op de achterband een vreetspoor door verkeerde instelling van de vering.

Prijs: € 300


full
 
Het voorwiel ziet er anders uit dan een uit een 600RR 2003.
Jouw voorwiel lijkt wat 'rondere' spaken te hebben.

Zo is die van een 03/06

mp2u037177-2006-honda-cbr600rr-front-wheel-6.jpg
 
Laatst bewerkt:
maakt niet uit gaat er om dat ze onder een Honda SC33 en dacht ook onder een SC28 passen :Y en daar is 17'' moeilijk in te krijgen.

Mooi prijsje ook, best goedkoop eigenlijk *D
 
Laatst bewerkt:
jou voorvelg is van een honda cb600 hornet.. ;)
toevallig heb ik naar die velgen gekeken of die onder de blade passen aangezien die een stuk aangenamer zijn schoon te maken :+
maar die passen idd gewoon 1 op 1..
 
jou voorvelg is van een honda cb600 hornet.. ;)
toevallig heb ik naar die velgen gekeken of die onder de blade passen aangezien die een stuk aangenamer zijn schoon te maken :+

Naaaa, da's geen clownsmiley waard. Het is gewoon een ontzettende waarheid! :)
 
'Set velgen 600RR / Fireblade met 17 inch voorwiel' > 'Set velgen Fireblade SC28/33 met 17 inch voorwiel'
 
jou voorvelg is van een honda cb600 hornet.. ;)
toevallig heb ik naar die velgen gekeken of die onder de blade passen aangezien die een stuk aangenamer zijn schoon te maken :+
maar die passen idd gewoon 1 op 1..

Dat ligt echt aan het bouwjaar van de blade. 98-99 blade past voor zover ik weet niets plug&play in. Heb toen een VFR800 wiel aan laten passen. Een 94-97 blade past een 600F voorwiel zo in inderdaad, en een 92-94 is weer anders want die heeft een telleraandrijving in het voorwiel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan