Set velgen voor GSX-R1000 K5 ( nieuw )

Status
Niet open voor verdere reacties.

GSX-R 750

MF veteraan
3 feb 2003
1.031
0
Makkinga
De zolder moet leeg.,

Orgineel set zwarte velgen voor een Suzuki GSX-R1000 K5
( heb vernomen dat deze ook onder K6, K7 & K8 passen.. )

Zijn direct na aankoop van de motor gehaald ( dus nog nieuw geen beschadigingen.!!)
en vervangen door een set witte Dymag velgen en die gaan er niet meer onder vandaan.
Op de achtervelg zit tevens ook nog het originele tandwiel en ook die is dus z.g.a.n. .!

Hoeft niet de hoofdprijs te worden maar wel even netjes houden aub..
Voor meer info graag mailen.

full


full
 
Owja., prijs..

Zie wel prijzen van voor €150 en achter €200 >> maakt €350 voor de set
maar denk dat een kleine €300 voor de set wel redelijk is toch..?!
 
Ik woon in Haastrecht ( vlakbij Gouda ) .. maar kom ook regelmatig in Friesland dus ik kan ze ook wel meenemen mocht ik die kant op gaan.

ik moet nog even de feestdagen overleven voordat ik weer dik geld kan gaan uitgeven aan de motor.

want ben nog in afwachting of ik niet naar het buitenland moet van mijn werkgever.

ik hou dit topic in de gaten
 
ik moet nog even de feestdagen overleven voordat ik weer dik geld kan gaan uitgeven aan de motor.

want ben nog in afwachting of ik niet naar het buitenland moet van mijn werkgever.

ik hou dit topic in de gaten
Ze passen best onder de boom hoor..
 
pakket ontvangen! Top service! De wielen zien er fantastisch uit en zonder beschadigingen. Het kan ook niet anders gezien de gebruikte verpakkingsmaterialen! Zij hadden ook een tsunami kunnen weerstaan!

By the way, ik heb alleen het voorwiel nodig, het achterwiel is dus vanaf vandaag officieel te koop.


Zending is afgeleverd volgens track&trace...

@Joebar...Ik heb je een mail gestuurd..
 
pakket ontvangen! Top service! De wielen zien er fantastisch uit en zonder beschadigingen. Het kan ook niet anders gezien de gebruikte verpakkingsmaterialen! Zij hadden ook een tsunami kunnen weerstaan!

By the way, ik heb alleen het voorwiel nodig, het achterwiel is dus vanaf vandaag officieel te koop.

Tnx voor de pos. feedback., maar zo hoort het toch ook.?!
Zou niet willen dat een pakketdienst mij een slechte rep. gaat bezorgen dus die ben ik altijd een stap voor ;)

Jij iig :} .., veel plezier ermee en ook succes met de verkoop hè .
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan