Set wielen CBR600 PC31 met regenbanden

Tapey

MF veteraan
8 sep 2004
2.808
397
Rotterdam
Twitter
Zelf ooit gekocht omdat het voorwiel zonder aanpassingen in mijn toenmalige CBR900RR paste. Maar aangezien de Blade is verkocht, mogen deze wielen ook weg.

Kleur zwart, met gele striping, die er desgewenst in 10 minuten af is. De wielen heb ik zelf nooit gebruikt, maar zijn bij mijn weten helemaal goed. Compleet met lagers (zie foto's) en achter een remschijf.

Het betreft een set wielen van een CBR600F3 (PC31), met op de 5 inch achtervelg een 160 regenband.

De regenbanden (Pirello Diablo Rain) zijn zo goed als nieuw, voor zitten die rubberen uitsteeksels (hoe noem je zoiets? zie foto) er nog op.

Vraagprijs 400 euro voor de complete set. Bieden mag.

E-mail tapey apenstaartje yahoo.com.ar

full
 
Laatst bewerkt:
wat is dit? f2 of f3?
f2 heeft andere schijfbevestiging maar wel 160 band en de f3 heeft een bredere achtervelg voor 180?
is dit een combi van 2 jaartallen?
 
wat is dit? f2 of f3?
f2 heeft andere schijfbevestiging maar wel 160 band en de f3 heeft een bredere achtervelg voor 180?
is dit een combi van 2 jaartallen?
Ik heb het even nagekeken, en de F3 heeft inderdaad een 180-velg. Dus het zal wel een F2 zijn. Bedankt voor je oplettendheid :}
 
Laatst bewerkt:
een f3 achterwiel is 5j en een f2 is 4,5j

dat kun je op 1 van de spaken van je velg vinden.

een 5j wiel KAN je een 180-er op rollen maar wordt ook vaak gewoon een 160 op gebruikt.
 
een f3 achterwiel is 5j en een f2 is 4,5j

dat kun je op 1 van de spaken van je velg vinden.

een 5j wiel KAN je een 180-er op rollen maar wordt ook vaak gewoon een 160 op gebruikt.
Er staat van alles in de spaken, maar ik zie niet direct 4,5j of 5j :?

Wel: het cijfer 94, zou dat het bouwjaar zijn?

Ik zie ook: 17xMT5.00 DOT

Dus toch een 5 inch (=180) velg? Ik denk het wel. Zou ook logisch zijn dat beide wielen een setje vormen. Dus: CBR600F3 PC31, met op het achterwiel een 160 band.

Bedankt, zunne! :}
 
Er staat van alles in de spaken, maar ik zie niet direct 4,5j of 5j :?

Wel: het cijfer 94, zou dat het bouwjaar zijn?

Ik zie ook: 17xMT5.00 DOT

Dus toch een 5 inch (=180) velg? Ik denk het wel. Zou ook logisch zijn dat beide wielen een setje vormen. Dus: CBR600F3 PC31, met op het achterwiel een 160 band.

Bedankt, zunne! :}


Sjezus jeroen....schaam je!!
Maarre.....passe ze niet op je beamert :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan