setje gebruikte supercorsa's 120/160 / zxr400 uitlaat

RickHermuss

MF'er
5 apr 2006
91
0
Utrecht
zoals titel zegt, op circuit gebruikte supercorsa's. zit nog goed profiel op voor de nodige kilometers! ik zal morgen diepte even meten.

prijs: 55,-

originele ZXR400 uitlaat in nette staat, zal morgen foto's proberen te posten!

prijs: NOTK

voor vragen mail/pm gerust!

groeten, Rick
 
ik heb al foto's gemaakt, ben alleen het kabeltje even kwijt! verbaasde me weer over de goeie staat van de bandjes! foto's zsm

mvg Rick
 
de banden hebben de maat 160/60 zr17 & 120/70 zr 17 zoals gezegt banden verkeren in nette staat, maar ik zal mijn best doen vanavond foto's te posten ( word wel laat ivm werken) mochten er meer vragen zijn stel ze gerust! mvg Rick
 
Hallo Mr.Zed,

ik zal vanavond foto's posten van de staat, als je hier tevreden mee bent zijn ze wat mij betreft van jou. groetjes Rick

Ik zie de foto's graag tegemoet, zou je het profiel even kunnen opmeten in t midden en de dotcodes (productiedata) neer kunnen schrijven, dat is een 4 cijferig nummer op de zijkant van de banden.
 
dat is netje van je mr zed :}
als je kijk naar mijn project zal je zien dat ik ze heeelemaal niet snel nodig hebt ;)
ze zijn je dus gegunt hoor,veel plezier ervan (zijn echt superbanden)

als ik ze echt serieus had willen hebben had ik zelf maar wat meer aktie moeten ondernemen.
ik ben van nature nogal gemakzuchtig :$
 
Laatst bewerkt:
dat is netje van je mr zed :}
als je kijk naar mijn project zal je zien dat ik ze heeelemaal niet snel nodig hebt ;)
ze zijn je dus gegunt hoor,veel plezier ervan (zijn echt superbanden)

als ik ze echt serieus had willen hebben had ik zelf maar wat meer aktie moeten ondernemen.
ik ben van nature nogal gemakzuchtig :$

Ok, dan blijf ik in de race, ben benieuwd naar die foto's en dot codes.

Je wilt trouwens echt niet weten wat ik op 17" zou zetten. :X
 
een kawa z(ed)1000?

of bedoel je bij mij,die crf komt op 17" dat mag duidelijk zijn (duke wielen staan te wachten op inbouw :9~ )
 
Laatst bewerkt:
een kawa z(ed)1000?
:N :9

of bedoel je bij mij,die crf komt op 17" dat mag duidelijk zijn (duke wielen staan te wachten op inbouw :9~ )

Ja dat heb ik gezien, ziet er gaaf uit. :9

Hier wat ik voor ogen heb, en wat zeker fun gaat rijden. :] Ja blabla geen sumo, weet ik wel. :) Het rijdt zo al fun en ik heb langzamerhand cheap extra wiel en remdelen verzameld, met als het goed is deze week ook een voorwiel dat past.
full
 
sorry mannen, mischien niet helemaal netjes van me,hiervoor mijn excuses. ik werd opgebeld en was in de veronderstelling dat het 1 van jullie was, ze zijn gister opgehaalt dus het mag op slot.
 
Terug
Bovenaan Onderaan