Setje goedkoop/gratis circuitwaardige (gebruikte) straatbanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.607
36.140
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
I.v.m. als instructeur op 7 augustus op Assen te rijden ben ik op zoek naar een setje goedkoop/gratis straatrubber (120/70-17 en 180/55(60)-17) met goede circuitkwaliteiten.
Dus denk aan Pirelli Rosso, Metzeler M7 en consorten. Zolang ze niet kaal zijn en er nog gewoon mee te rijden is en bandenwarmers niet nodig zijn, maar jij graag vers rubber wil heb ik interesse.

Ik heb zelf alleen slicks en dat is met cursisten, wachten, vochtige baan enz niet heel handig. Vandaar goedkoop ;)

22 AZ-8049 (Groot).JPG
 
Laatst bewerkt:
Ik heb volgens mij nog een setje M7RR banden liggen in 190/55 (volgens mij wel 6 jaar oud). Mocht je interesse hebben duik ik even in de stapel :)
 
Ik heb volgens mij nog een setje M7RR banden liggen in 190/55 (volgens mij wel 6 jaar oud). Mocht je interesse hebben duik ik even in de stapel :)
Ik weet niet óf het kan (vast wel) maar blijf toch liever bij 180. Toch bedankt!
(Had ik er niet bij staan zie ik, nu wel)

Moet ik er nog een voorband bij kopen, dan koop ik liever ineens gewoon een nieuwe set.
Edit: Maar ook toch bedankt :)
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet óf het kan (vast wel) maar blijf toch liever bij 180. Toch bedankt!
(Had ik er niet bij staan zie ik, nu wel)


Moet ik er nog een voorband bij kopen, dan koop ik liever ineens gewoon een nieuwe set.
Edit: Maar ook toch bedankt :)
Heb ik ook nog, een soft. Die is nog wel echt goed
 
Nog geen nuttige set gevonden.

Klein kickje en anders trek ik de Pilot Powers onder mijn straatfiets vandaan.
Ik heb nog een setje Pilot Powers in de garage staan, met goed profiel nog. Achterband is wel wat oud, maar die heeft 4 jaar in een donkere ruimte liggen wachten, maar heb ik nooit gebruikt. Voorbandje heeft ongeveer 800km erop, en is nieuwer. Heb, toen m,n achterband op was de oude weggegooid, en het voorbandje bewaard, want vrijwel nieuw. Die achterband had ik destijds gekocht om erop te zetten als de oude op was, maar heb voor Pirelli's gekozen, Angel GT II, dus het setje Pilot Powers staat hier te staan, je mag ze voor niets hebben.
Heb je interesse, stuur me maar een PB @Roy "R"acing . Overigens zijn ze in de maat die je wilt hebben.
 
Ik heb nog een setje Pilot Powers in de garage staan, met goed profiel nog. Achterband is wel wat oud, maar die heeft 4 jaar in een donkere ruimte liggen wachten, maar heb ik nooit gebruikt. Voorbandje heeft ongeveer 800km erop, en is nieuwer. Heb, toen m,n achterband op was de oude weggegooid, en het voorbandje bewaard, want vrijwel nieuw. Die achterband had ik destijds gekocht om erop te zetten als de oude op was, maar heb voor Pirelli's gekozen, Angel GT II, dus het setje Pilot Powers staat hier te staan, je mag ze voor niets hebben.
Heb je interesse, stuur me maar een PB @Roy "R"acing . Overigens zijn ze in de maat die je wilt hebben.
Thanks, top aanbod. Maar dan kan ook de banden onder mijn straatfiets vandaan trekken.
Misschien dat ik later meer van dit ga doen dan gewoon een nieuw setje kopen de moeite zijn maar voor dit jaar is het alleen 1 dag.
 
Is dit wat voor je, als je nog steeds wat zoekt?
 

Bijlagen

  • IMG_4835.jpeg
    IMG_4835.jpeg
    159,8 KB · Weergaven: 2
  • IMG_4839.jpeg
    IMG_4839.jpeg
    154,3 KB · Weergaven: 1
  • IMG_4842.jpeg
    IMG_4842.jpeg
    153,7 KB · Weergaven: 1
  • IMG_4847.jpeg
    IMG_4847.jpeg
    146,9 KB · Weergaven: 2
  • IMG_4857.jpeg
    IMG_4857.jpeg
    164,5 KB · Weergaven: 1
  • IMG_4866.jpeg
    IMG_4866.jpeg
    155,7 KB · Weergaven: 1
  • IMG_4867.jpeg
    IMG_4867.jpeg
    171,8 KB · Weergaven: 1
  • IMG_4875.jpeg
    IMG_4875.jpeg
    157,7 KB · Weergaven: 2
  • IMG_4881.jpeg
    IMG_4881.jpeg
    141,8 KB · Weergaven: 1
  • IMG_4834.jpeg
    IMG_4834.jpeg
    173,3 KB · Weergaven: 2
Is dit wat voor je, als je nog steeds wat zoekt?
Hey thanks. De Metzelers waren wel wat geweest, maar voor dit jaar geen voorrijden meer en volgend jaar nog ff zien. Misschien dat ik dan wel wat koop ofzo, maar voor nu heb ik niets meer nodig. Nog 2 raceweekenden en misschien de laatste race RSZ en dan zit het seizoen er weer op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan