Setje nieuwe Powers 120-70 en 180

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZX Brabo

MF veteraan
17 sep 2002
1.341
0
Roosendaal
Setje nagelnieuwe (gewone) Michelin Pilot Power te koop.

120-70-17 en 180-55-17

Heb ze, in het voorjaar gekocht met het oog op dat ik ze dit seizoen zou gaan gebruiken, maar mijn ideeen zijn (weer eens |( ) bijgesteld. Het zijn de bovenste 2.

Ik heb ze dus gekocht bij Rodamoto voor 214 (met nog wat betaalgeneuzel), en daar mag de nieuwe eigenaar ze ook voor komen afhalen. Afbieden tot 210 mag, maar niet met liefde zeg maar ;) Het verschil met Spanje is dan dat je geen verzendkosten hebt enzo. Het gaat dus om een vaste prijs.

Owja, ze zijn van half 2005.

:]
 
Leuk B|
Had je dit niet effe 2 weken geleden kunnen posten
Heb zaterdag net een nieuwe achterband (BT014) bestelt á 250 buck :X

En ik wil overstappen op Michelin's :9

PS:
Moet morgen toch effe contact opnemen met die zaak.
Als de band nog niet binnen is zeg ik em wel af en dan zou ik graag die Michelin's nog van je willen overnemen als je ze nog hebt :Y

Als er maar geen rare dingen met de banden zijn
Verbrand ,afgesleten etc
 
Laatst bewerkt:
Leuk B|
Had je dit niet effe 2 weken geleden kunnen posten
Heb zaterdag net een nieuwe achterband (BT014) bestelt á 250 buck :X

En ik wil overstappen op Michelin's :9

PS:
Moet morgen toch effe contact opnemen met die zaak.
Als de band nog niet binnen is zeg ik em wel af en dan zou ik graag die Michelin's nog van je willen overnemen als je ze nog hebt :Y

Als er maar geen rare dingen met de banden zijn
Verbrand ,afgesleten etc

Solly, zal het niet meer doen ;)

Maarre, er komt donderdagavond waarschijnlijk iemand om de bandjes, en als dat niks wordt dan staat er ook een gegadigde voor komend week-end (eerst komt, eerst maalt), en als die ook niet gaat lukken geef ik het topic wel een kick. Had trouwens niet zo veel concrete belangstelling verwacht, maar vooruit.

Is trouwens geen meter mee gereden, dus verbrand of wat voor doemscenarios je kunt bedenken zijn gelukkig niet van toepassing. Is gewoon een nieuw setje, en heeft niet om de velg gelegen enzo. De stickers zitten er zelfs nog op :)
 
Solly, zal het niet meer doen ;)

Maarre, er komt donderdagavond waarschijnlijk iemand om de bandjes, en als dat niks wordt dan staat er ook een gegadigde voor komend week-end (eerst komt, eerst maalt), en als die ook niet gaat lukken geef ik het topic wel een kick. Had trouwens niet zo veel concrete belangstelling verwacht, maar vooruit.

Is trouwens geen meter mee gereden, dus verbrand of wat voor doemscenarios je kunt bedenken zijn gelukkig niet van toepassing. Is gewoon een nieuw setje, en heeft niet om de velg gelegen enzo. De stickers zitten er zelfs nog op :)

Okay
Het is even afhankelijk of die garage die achterband heeft binnengekregen van de week
Zo niet zou ik morgenavond ook wel willen komen kijken
Ik stuur wel een mail als ik iets weet van m'n garage
 
Achterband komt morgenochtend binnen :X

Nou ja
Als Herr Flick de banden niet meer wil hebben ,kan je dan even mailen
Als de achterband morgenochtend nog niet binnen is probeer ik em wel te annuleren :Y
 
heb je de bandjes verkocht dacht dat ik ze van het weekend kon komen halen.
lekker dan
Ik begrijp je teleurstelling, maar ik had ze bewust nog niet toegezegd, omdat er nogal wat mogelijkheden waren. Er hebben er nogal wat gereageerd...
Bij marktplaats e.d. verzekeren mensen ook dat ze komen, en doen dat vaak toch niet. Niet schokkend ofzo, maar dan pas ik wel mijn gedrag daar op aan. Ik geef ze dus mee aan degene die het eerst komt, en voor vanavond waren er al meer. 1 Daarvan staat hier een paar posts boven.
Had ik je de druk op moeten leggen in de vorm van; "kom maar eerder, want ze gaan als warme broodjes!" ? Ik heb iig gekozen om dit niet te doen omdat ik zelf ook niet graag onder druk gezet wordt voor zoiets. Ik haak dan gewoon af...
Ik hoop dat je het ook van mijn kant kunt begrijpen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan