setje pirelli en setje metzeler

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaRRioBlade

MF veteraan
24 sep 2002
22.897
0
Ok Te Koop

Een setje Pirelli Diablo Corsa in de maten 120-70-17 en 190-50-17 dot code voor 02-06 achter 04-06 set is helemaal nieuw dus geen meter mee gereden :) 175 euro .

verkocht
setje Metzeler Racetec K1 medium compound in de maten 120-70-17 en 190-55-17 dot code voor 28-05 achter 13-05 set is gebruikt voor 2 sessies op Zolder is nog zeer goed bruikbaar 75 euro .

Dit zijn vaste prijzen want ze zijn scherp genoeg dacht ik zo :) bij vragen marrioblade@wanadoo.nl :P
 
Laatst bewerkt:
hebbie geen wielen meer in oe brommert?
want denk je ik doe er geen banden om kunnen zem ook minder makkelijk wegrijden _O-
of is er inmiddels al weer een nieuwe RR }) ;)
 
hebbie geen wielen meer in oe brommert?
want denk je ik doe er geen banden om kunnen zem ook minder makkelijk wegrijden _O-
of is er inmiddels al weer een nieuwe RR }) ;)
geen leuk grapje , wacht maar tot ze jou bike een keer stelen dan denk je er wel anders over..........
 
geen leuk grapje , wacht maar tot ze jou bike een keer stelen dan denk je er wel anders over..........
:Y ik weet hoe het voelt, ze hebben mij ook een splinternieuwe gepimpte BMWR1100S gestolen dus ik weet helemaal hoe je je voelt.
Maar een grappie geeft lucht, anders blijf je steken in je rouwproces. :+ ;)
 
:Y ik weet hoe het voelt, ze hebben mij ook een splinternieuwe gepimpte BMWR1100S gestolen dus ik weet helemaal hoe je je voelt.
Maar een grappie geeft lucht, anders blijf je steken in je rouwproces. :+ ;)
true 8-)
 
ehh gaat me toch niet vertellen dat dit nieuwe setje te duur is ofzo he mensen :?
 
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan