Sevenfifty_man houdt uitverkoop

Diekes

Die hard MF'er
23 jul 2003
434
0
BELGIE- VLAAMS BRABANT
;( ;( ;( Helaas, de kogel is door de kerk, Mf polls ten spijt, de CB gaat eruit.
D'er komt waarschijnlijk een brik voor id plaats maar nog niet voor dit voorjaar...
(Twas óf dit, óf een sexloos leven de eerst komende jaren vrees ik... :o )

...zucht...
 
Niet om je van gedachten te doen veranderen ofzo, maar een brik kost toch ook geld om mee te rijden? De kosten voor het onderhoud/banden en benzine voor een brik zijn toch praktisch gelijk aan die van een SevenFifty? Of vergis ik me daarin...
 
ik had gekozen voor een sexloos leven.....




of.... een andere vriendin/vrouw....

en wat Jindrich zegt, denk dat de kosten gelijk zijn?? Aan je CB zal je weinig probs hebben, met een brik ist altijd maar weer afw8en wat je krijgt...

maarja in ieder geval sterkte
 
ik had gekozen voor een sexloos leven.....




of.... een andere vriendin/vrouw....
Zow, hallo! :^ !!!!!

Hoe vaak ik al heb meegemaakt dat er een vent naar me toe komt en m'n motor bewonderd, diepzuchtend omdat hij vroeger ook een motor had. Als je dan vraagt waarom hij in godsnaam nu niet meer rijdt, wijzen ze 9 van de 10 keer naar het vrouwtje dat verderop staat. Laters, dat zal mij dus niet overkomen.
"vrouwen maken meer kapot dan je lief is" :P :+
 
Zow, hallo! :^ !!!!!

Hoe vaak ik al heb meegemaakt dat er een vent naar me toe komt en m'n motor bewonderd, diepzuchtend omdat hij vroeger ook een motor had. Als je dan vraagt waarom hij in godsnaam nu niet meer rijdt, wijzen ze 9 van de 10 keer naar het vrouwtje dat verderop staat. Laters, dat zal mij dus niet overkomen.
"vrouwen maken meer kapot dan je lief is" :P :+


jaja, dat kennen we allemaal..;wacht maar af :)
 
jaja, dat kennen we allemaal..;wacht maar af :)


ik w8 inderdaad af, dan kan ze gelijk een paar KOMO zakken halen om dr spulletjes in te doen.....(zo op straat is ook niks ghehe) :9

nou sevenfifty_man neem maar snel een biertje dan ....

drank maakt meer goed dan dat vrouwen kapot maken
 
jaja, dat kennen we allemaal..;wacht maar af :)

Je bent niet de eerste die ik dat hoor zeggen. Ik heb er een antwoord op; je vrouw zal waarschijnlijk zeggen: als je van mij houdt dan... nou, als zij van jou houdt dan weet ze hoe gek je van die motor bent en zou ze het niet durven vragen dat ding weg te doen. Mijn motor ben ik echt helemaal gek van. Ik vind niks mooier dan rijden. Mijn vriendin weet dus van tevoren waar ze aan begint, dus geen achterafgeziek. Ik ben daar heel hard in, dan dondert ze maar op (ik heb momenteel geen vriendin, haha, maar stel :P ).
 
Je had je vrouw moeten inruilen..daar ben ik vrij simpel in..Gezeik van die wij.. altijd..take it or leave it..

En de seks neemt altijd af met de jaren..en tegen die tijd ;) gaat het internetten nog sneller ;) lol
 
Je had je vrouw moeten inruilen..daar ben ik vrij simpel in..Gezeik van die wij.. altijd..take it or leave it..

En de seks neemt altijd af met de jaren..en tegen die tijd ;) gaat het internetten nog sneller ;) lol


no need 2 say more.......

kheb vorig jaar mn trekpop ingeruild, kreeg niet veel ervoor terug maar genoeg om een andere motor te kopen....

en nu heb ik er 1tjuh die het helemaal geweldig vind....

geen gezeik als IK wil rijden..... als hun willen winkelen dan zeik ik ook niet...
 
Ik vrees dat hier wat diepere oorzaken aan ten grondslag liggen.......

Het de deur uit bonjouren van een motor is niet leuk, maar is hierzo hopelijk een oplossing......

Ik hoop overigens dat mijn bedenksels/gissingen de plank volledig misslaan!!!!

Hoe dan ook:

Succes met de zoektocht naar een BRIK, dat je hopelijk voor weinig een hoop motorplezier zal gaan verschaffen!!!!!!!!!!!!!!!!! :]
 
Zow, hallo! :^ !!!!!

Hoe vaak ik al heb meegemaakt dat er een vent naar me toe komt en m'n motor bewonderd, diepzuchtend omdat hij vroeger ook een motor had. Als je dan vraagt waarom hij in godsnaam nu niet meer rijdt, wijzen ze 9 van de 10 keer naar het vrouwtje dat verderop staat. Laters, dat zal mij dus niet overkomen.
"vrouwen maken meer kapot dan je lief is" :P :+

Dan moet je ze ook maar niet op je motor laten rijden (zonder RBW)

[me] Roadkill is also with stupid :^ [/me]

[edit]het is evengoed wel jammer, suc6 met je brik (ik heb er nog een staan, is een honda GL400, 'ratbikezwart' technisch in orde maar moet wel effe alle kabels smeren)[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Je had je vrouw moeten inruilen..daar ben ik vrij simpel in..Gezeik van die wij.. altijd..take it or leave it..

En de seks neemt altijd af met de jaren..en tegen die tijd ;) gaat het internetten nog sneller ;) lol


Tsemig heb ik dan mazzel of gewoon een toffe vrouw ??.
K,ben 21 jaar getrouwd ,K,rij 25 jaar motor dus ook ik zei in den beginne :Vriendin luister effe:Je ken alles met me doen ,k,wil best wel kinderen ,(heb 2 mooie dochters inmiddels) K,wil met je trouwen.K,wil met je naar de film ,Je ken gaan winkelen MAAR IK BLIJF WEL MOTORRIJDEN en nu ongeveer 40 motoren verder rij ik nog steeds.
Wat zeg ik : k,heb net een nieuwe Fazer 1000 besteld en blijf ook nog op een xjr 1200 rijden dan heb je niks te klagen toch ?
En zelfs de sex is nog goed .
Ben ik nu gelukkig ? Dacht het wel.
IK HEB GEWOON EEN TOF WIFE. en dat mag ook wel eens gezegd worden.
gr Drivertje.
 
Al dat gezeik hier over die slechte vrouwen B| , heeft iedereen deze gelezen :?

Kiezen voor motor of huis...

Veel succes met de verkoop, als je een prijs in gedachten hebt, blijf er dan bij, de verkoop is momenteel minder, dus het kan enkele maanden duren, ik hoop dat je de tijd hebt om te verkopen.
btw mooie bike. ;)
 
Tsemig heb ik dan mazzel of gewoon een toffe vrouw ??.
K,ben 21 jaar getrouwd ,K,rij 25 jaar motor dus ook ik zei in den beginne :Vriendin luister effe:Je ken alles met me doen ,k,wil best wel kinderen ,(heb 2 mooie dochters inmiddels) K,wil met je trouwen.K,wil met je naar de film ,Je ken gaan winkelen MAAR IK BLIJF WEL MOTORRIJDEN en nu ongeveer 40 motoren verder rij ik nog steeds.
Wat zeg ik : k,heb net een nieuwe Fazer 1000 besteld en blijf ook nog op een xjr 1200 rijden dan heb je niks te klagen toch ?
En zelfs de sex is nog goed .
Ben ik nu gelukkig ? Dacht het wel.
IK HEB GEWOON EEN TOF WIFE. en dat mag ook wel eens gezegd worden.
gr Drivertje.

Hey Driver, mag ook niet klagen hoor ;) . Maakte maar een grapje. Is eigenlijk een gezamelijke beslissing. (btw, soms geen pic van je dochters, just in case dat die van ons mij laat zitten? :+ )
 
Al dat gezeik hier over die slechte vrouwen B| , heeft iedereen deze gelezen :?

Kiezen voor motor of huis...

Veel succes met de verkoop, als je een prijs in gedachten hebt, blijf er dan bij, de verkoop is momenteel minder, dus het kan enkele maanden duren, ik hoop dat je de tijd hebt om te verkopen.
btw mooie bike. ;)

Péétje, bedankt! Toch iemand die een verband kan leggen tussen verschillende posts! ;) BTW kheb de tijd hoor... :}
 
Laatst bewerkt:
..;is te laat, we zitten al in de reproductiefase... :)
(gelukkig heb ik nog m'n fietsje :+ )

Geproficiateerd :}

Niet aan de kant zetten die bike, WD40 erop en rijen met dat ding :] anders zal hij niet willen starten als er een koper komt. O-)
btw als je een brik zoekt, Nederland is merkelijk goedkoper dan Belgie voor een Brik met een hoofdletter, en de 50euro kosten en 10 dagen wachten is het waard.
 
Geproficiateerd :}

Niet aan de kant zetten die bike, WD40 erop en rijen met dat ding :] anders zal hij niet willen starten als er een koper komt. O-)
btw als je een brik zoekt, Nederland is merkelijk goedkoper dan Belgie voor een Brik met een hoofdletter, en de 50euro kosten en 10 dagen wachten is het waard.

enige voorbeelden péétje?
 
Terug
Bovenaan Onderaan