sevilla-middelburg

pepe

MF veteraan
25 jun 2003
23.296
202
wat is de goedkooptste oplossing ( afgezien van zelf rijden of ophalen )om een motor uit Sevilla ( spanje ) naar middelburg te transporteren ?
 
Hmmzz....inkratten en per vrachtwagen vervoeren. Maar ik denk dat je veeeeeeel beter met een motortrailer op en neer kan gaan rijden.
 
Ik denk met een transporteur die aan "groupage" transport doet meegegeven.
De truc daarvan is dat de transporteur pas daadwerkelijk het transport laat plaatsvinden als de wagen / container vol is.
De motor moet dan waarschijnlijk wel verpakt zijn in krat, kist oid.

Informeer eens bij een grote, zoals Frans Maas in Venlo.
 
Ik denk met een transporteur die aan "groupage" transport doet meegegeven.
De truc daarvan is dat de transporteur pas daadwerkelijk het transport laat plaatsvinden als de wagen / container vol is.
De motor moet dan waarschijnlijk wel verpakt zijn in krat, kist oid.

Informeer eens bij een grote, zoals Frans Maas in Venlo.
thnx tel nr misschien O-)
 
Gaat zeker weer om een motor (yamaha R1 uit 2005 en dergelijke) voor € 1500 ofzo?
'(
 
ja pas op daar .

ze gooien je dood met dit soort advertenties .

allemaal maffia. trap er niet in .........
 
Probeer het eens bij een internationale verhuizer. Er zijn hordes Kaaskoppen die emigreren naar de Spaanse zon en dan rijdt er een verhuiswagen met boedel die kant op om vervolgens leeg terug te rijden.
 
Informeer is bij Logicx
De logistieke poot of dochteronderneming van de ANWB. De vrachtwagens gaan nu net weer rijden: vervangauto's naar o.a. Spanje brengen (heel veel naar Z-Spanje) en defecte voertuigen repatriëren.
Je kunt allicht informeren of het mogelijk is jouw motor te laten meenemen. Hoef je hem niet eens in te kratten.

www.logicx.nl
 
Van de site van Logicx:

"Autotransporten kunnnen direct (niet planbaar) of gecombineerd (planbaar, langere afstanden) worden uitgevoerd door Logicx. Door inzicht in de landelijke transportbehoefte is het mogelijk transporten te voorzien van een retourlading of eventuele vervolgopdrachten. Hierdoor blijven de kosten laag. Verspreid door het hele land maken klanten gebruik van deze dienst. Dagelijks vertrekken tientallen transporten naar locaties door heel Nederland om de auto's af te leveren. Hierbij maken we optimaal gebruik van ons landelijk netwerk van ca. 20 locaties."

lees verder

http://www.logicx.nl/index.php?id=50
 
Luiheid ten top? Kom op man, ROADTRIP!!!!!!

Maat regelen (of meerdere) motortrailer regelen. Vrijdagavond vertrekken, zaterdagavond aankomen. Keihard housen in Sevilla (kan je leuk stappen), zondag uitslapen en zondagavond weer terug.

Aantal KM: 4500, 1 op 15 rijden (diesel??) = 300 euro. Dan nog het bier het eten en de toegang tot de club en je bent klaar.

edit: voor een nog overeen te komen bedrag doe ik het ook voor je ;)
 
Luiheid ten top? Kom op man, ROADTRIP!!!!!!

Maat regelen (of meerdere) motortrailer regelen. Vrijdagavond vertrekken, zaterdagavond aankomen. Keihard housen in Sevilla (kan je leuk stappen), zondag uitslapen en zondagavond weer terug.

Aantal KM: 4500, 1 op 15 rijden (diesel??) = 300 euro. Dan nog het bier het eten en de toegang tot de club en je bent klaar.

edit: voor een nog overeen te komen bedrag doe ik het ook voor je ;)
vergeet je tol niet...150 euro heen...150 terug... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan