Sfeer rondom circuit met de TT..

Wat mij van de "sfeer rondom het circuit met TT" en de "Nacht van de TT" zijn bijgebleven zijn een heleboel bezopen brallende gasten die denken dat ze leuk zijn en bij god niet eens weten wie de coureurs zijn op het circuit... :r Rossi wat is dat? Is er nog bier..!! |(

`T is maar wat je leuk vindt zou ik zeggen...
 
Ik ga natuurlijk dit jaar ook weer en IK heb er zin an! :) :)

Eerst ff standaard dempers scoren voor de TL en dan zonder zorgen er naar toe bleren!
 
Wat mij van de "sfeer rondom het circuit met TT" en de "Nacht van de TT" zijn bijgebleven zijn een heleboel bezopen brallende gasten die denken dat ze leuk zijn en bij god niet eens weten wie de coureurs zijn op het circuit... :r Rossi wat is dat? Is er nog bier..!! |(

`T is maar wat je leuk vindt zou ik zeggen...

TT trekt mij ook niet echt, maar als Ducati volgend jaar mee gaat doen zal 't toch lastig worden om thuis te blijven :P

Bij 't publiek gaat 't inderdaad alleen maar om de 33cc klasse om het zo maar even te noemen. |(

En als je dan ziet dat er blikjes op de baan worden gegooid :r vraag ik me toch af wat dat soort gasten daar te zoeken hebben.

Als je een weekend wil gaan zuipen met je vrienden kan je beter naar centerparks gaan ofzo.
 
Ik kom al ruim 20 jaar op de TT van Assen, en naar mijn idee komt toch wel 70 % van de mensen echt voor de race en de sfeer. Dan heb je nog 25 % die er gewoon een dagje uit van maakt. ( bv Vaders met de kinderen) Tja en dan heb je natuurlijk de overige 5 %...

Schatting dat 4 % daarvan komt om te zuipen en de lol. en die 1 % komt om er een grote puinhoop van te maken. En dan met namen op de vrijdagavond. Maar ja dat zal bij ieder groot evenement wel gebeuren. Bedenk wel dat er totaal zo'n 150.000 mensen daar komen.

Dus om nou te stellen dat het een grote zuipbende daar is waar het voltallige publiek aan meewerkt, zeker niet. Dat er flink gedronken wordt is duidelijk, maar tot grote problemen op de dag van de race heeft dat naar mijn weten nog nooit gegeven. Wel tot veel lol.

Maar ook voor de race fan, zijn de donderdag en de vrijdag natuurlijk de dagen om te genieten van alles wat er rondom het circuit afspeeld.

Zie dan ook de foto's....
 
Terug
Bovenaan Onderaan