SGT 4 sessies te koop voor 4 april

SuperWoman

MF'er
17 apr 2006
110
0
Brabant
Op 4 april hebben we nog voor de SGT 4 sessies te koop vanwege verblijf in het buitenland voor werk (kaartje van Dorok).

Niet omdat 5 april de wedstrijd niet doorgaat, wat wel heel erg jammer is. ECHT NIET LEUK! '(

Wie interesse heeft, graag mailen!


superwoman@esthetica.nl
 
ik heb interesse in in ieder geval 1 ochtend sessie, ik heb er in de middag al 2 geregeld.

Dus Rob als je wil delen.... Ik heb de verkoopster vanmorgen ook al een mail gestuurd.
 
Laatst bewerkt:
damnn.... nou als iemand nog wat ochtend sessies te koop heeft dan hou ik me aanbevolen :)
 
ik heb interesse in in ieder geval 1 ochtend sessie, ik heb er in de middag al 2 geregeld.

Dus Rob als je wil delen.... Ik heb de verkoopster vanmorgen ook al een mail gestuurd.

Tim ik deel graag die sessies met jou als ik de kans krijg. Ik heb meteen na de post haar gemaild, later pas een reactie op het forum gezet, dus er is een goede kans. Ik was al van plan alleen de middag te rijden, indien mogelijk...
 
Wie interesse heeft, graag mailen!

duidelijk toch?



Ze zal zelf wel zien wie het eerst een mail heeft gestuurd lijkt mij. })
 
Laatst bewerkt:
Tim ik deel graag die sessies met jou als ik de kans krijg. Ik heb meteen na de post haar gemaild, later pas een reactie op het forum gezet, dus er is een goede kans. Ik was al van plan alleen de middag te rijden, indien mogelijk...

topperrrrr :} .... nu maar afwachten of haar computer nog werkt oid :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan