SH 300 club/treffen? Motorscooter dag algemeen?

mats1

Die hard MF'er
30 dec 2007
531
0
regio lommel
Vroeg mij af of er animo is om een SH300 bijeenkomst te regelen of een bijeenkomst /motorscooter dag algemeen te organiseren?

Zelf zou ik het leuk vinden als er een motorscooter dag komt, waarbij alle motorscooters, vanaf 51 cc tot..cc, bij elkaar komen.

Je zou dan een ergens kunnen afspreken, en samen een leuke route gaan rijden, bvb ergens midden in NL, regio Utrecht, of bij ons in het zuiden, de Mergellandroute?

Laat maar horen wat je ervan vindt, en geef dan ook aan in wat voor regio je zou willen ontmoeten, cq wat voor route je voor zou willen kiezen?
 
Laatst bewerkt:
zeer positief een algehele scooterdag geweldig ale soorten bij elkaar en erg gezellig.
als ik kan ben ik er zeker bij.
 
Een motorscooterbijeenkomst heeft het meeste kans van slagen als iedereen (alle merken alle types) welkom is en dan natuurlijk centraal in ons prachtige land (Utrecht bijvoorbeeld). Ik zal er zeker bij zijn.
 
Lijkt me leuk *D
En dan inderdaad alle merken en type's natuurlijk.
Als er voldoende animo voor is, ook een mooie gelegenheid om de medeforummers te leren kennen !

:] :] :] :] :]
 
Mocht ik al in het bezit zijn van een motorscooter (SH300) dan wil ik wel meerijden als de rit zich niet in het Noorden van Nl bevindt.

Mocht ik nog geen motorscooter hebben dan mogen jullie altijd hier in Antwerpen langskomen voor een verfrissing.
 
Mats, een prima idee daar niet van. Echter hoogst waarschijnlijk haak ik af. Je moet weten ik heb met de auto al een hekel aan veel autosnelweg dus ik zie me niet 300 kilometer(retour) maken op mijn scootertje enkel om ter plaatse te komen.

Wens jullie veel plezier toe!
 
Laatst bewerkt:
@Frank..............

Ligt eraan waar je vandaan komt.
Je zou kunnen afspreken, dat bijvoorbeeld de delegatie Zuid-Limburg ergens een plek afspreekt, en samen erheen rijdt. Zo ook voor de andere uithoeken.
Dan is de rit erheen al een stuk leuker !!!

........is maar een idee........voorstel
 
Probeer maar iets te regelen,maar ik denk dat het moeilijk word om een acceptabel aantal mensen bij elkaar te krijgen.


een paar weken geleden is er een burgman meeting geweest van de burgman msn forum in ned.
deze was dus massaal bezocht al kon ik helaas zelf niet.
dit laat maar zien dat ook wij scooteraars wat teweeg kunnen brengen als we willen.
dus kom op met zijn allen als tegen hanger van de hels angels.(oeps of maak ik nu vijanden) -0-
 
Als zij meegaat ben ik van de partij.

full


Greets, BORAT.
 
Laatst bewerkt:
Helaas Frank...........ik denk dat zij tot 50 cc is..........

Ach je kan toch wel een uitzondering maken? :Y

En het lijkt mij ook wel leuk.....alleen moet ik eerst nog even wachten tot ik mijn rijbewijs heb.(heb je al een Xmax mag je nog niet rijden) '( Maar als ik hem dan nog niet heb als de meeting er is iedereen veel plezier.
 
Laatst bewerkt:
Helaas Frank...........ik denk dat zij tot 50 cc is.......... *D


Met een gemiddelde van 10cc per persoon is dat toch 5 man :+

Maar waarschijnlijk bedoelde je iets anders als waar ik aan dacht.


ps Hou dit topic wel in de gaten want een scootermeeting lijkt mij ook wel wat.
 
Gezien er maar amper 5 reacties zijn tot nu toe, denk ik dat het nog te vroeg is om een meeting te organiseren.

Ik zie dus van een organisatie hiervan af. Mocht iemand zich geroepen voelen, dan wil ik wel mee doen.
 
scootermeeting was ik ook over begonnen op scooters op de megameeting !! Misschien kunnen we de topics samenvoegen en eens kijken of er wat belangstelling is ?
 
hmm da s toch wel een tegenvaller en dit laat ook wel zien waarom de scooteraars ver in de minderheid is in ned.
is er nou echt zo weinig animo, zijn we nu echt een druppel in een zee van motorfietsen of komen we massaal net als de burgman meeting van msn users naar de mega meeting met alle soorten scooters als een grote colone.
hoe zit het eigenlijk met 17 mei is er nog animo want ik hoor er weinig van anders hoef ik namelijk hiervoor niet vrij te gaan vragen op mijn werk en ga ik net zo lief 18 mei mee naar de megameeting het liefst natuurlijk goed vertegenwoordig met ons allen.
dus kom op komt allen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan