Shad tankzak

florianD

MF'er
5 sep 2011
212
0
Brugge
Heeft er toevallig iemand ervaring met deze tanktas (of andere tassen/zakken) van het merk Shad?
Ik kwam deze tanktas tegen en deze lijkt mij zeer interessant alleen ken ik het merk totaal niet, vind er ook niet echt veel over.

Shad SW22m
SW22M.jpg


Grtn
 
Laatst bewerkt:
ziet er goed uit!
Maar al eens naar een bagster tanktas systeem gekeken? mooie kwaliteit en beschermt je tank.
magneet tas gebruiken zonder tussenlaag verneukt je tank, helaas zelf ondervonden.
 
Niet veel ervaring zo te zien, ik heb ze alvast besteld, ben benieuwd!
Die tankzakken van bagster ken ik wel maar die van shad heeft toch nog enkele extra voordelen.

Zolang ik de contactvlakken proper houd zal het wel meevallen kwa krassen denk ik.
Die gaat ook niet bepaald op een nieuwe motorfiets en wat krassen zijn er toch al
 
Ik ben blij dat ik geen magneten meer heb. Mijn huidige tanktas werkt met zo'n ring. Veel fijner: tanktas ligt altijd op dezelfde plek en verschuift niet.
 
Heb een magneet tas en die blijft prima zitten. Dat proper houden om zo geen krassen te krijgen is een utopie. Ook bij een oudere motor zal je dit terug vinden.
Maar goed, je bent op de hoogte.
 
Bestaat er geen soort van folie die makkelijk te plaatsen en te verwijderen is die de tank kan beschermen?

ik las al iets van dat plastiek waarmee men boeken kaft, maar die is dan weer moeilijk te verwijderen, lijmresten ed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan