Shadow knipperlicht-rubbers vervangen

john82

Rookie
8 sep 2009
9
0
Beste mensen, weet iemand hoe ik de rubbers van de knipperlichten van een Honda Shadow '86 moet vervangen? De rubbers met de draadeinden eraan dus. Ik snap namelijk niet waar en hoe ik de draadjes van de lamp los kan maken. Bvd John
 
Ik heb rubbertje van mijn vt1100 uit 1985 ook zelf vervangen, rubbertje kan je los van het bolletje vervangen hoor!

draadje onder je buddy loshalen, kan je het bolletje met draad en al uit het rubberen gedeelte halen, en dan doe je de draadjes door het nieuwe rubbertje, monteer je bolletje eraan, geheel weer aan motor schroeven, draadjes onder buddy vastknopen en klaar is u...

tenminste dat was et achterste knipperlicht.

hier een linkje naar mijn knipperlichten, een schema van hoe het in elkaar zit.
elders op de site kan je vast hetzelfde vinden voor jou specifieke motor, maar volges mij is het redelijk hetzelfde voor de shadows:
http://www.cmsnl.com/honda-vt1100c-shadow-1100-1985-us_model799/partslist/F++27.html
 
De rubbers zitten tussen het "knipperlichthuis" en het sissybarretje en deze zijn hieraan bevestigd met de draadeinden. De rubbers alleen kun je dus gewoon loshalen. Waar de draadjes los te halen is the problem, dus ik zal eens de buddy gaan verwijderen. Bedankt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan