Shadow uitlaten

Fredje

Rookie
22 jun 2002
11
0
Meerhout
Hallo,ben de fiere eigenaar van een Honda Shadow vt750ace en ga binnenkort dubbele uitlaten laten monteren,maar twijfel tussen half-open of open pijpen,iemand ervaring mee??

bedankt :}
 
Hallo,ben de fiere eigenaar van een Honda Shadow vt750ace en ga binnenkort dubbele uitlaten laten monteren,maar twijfel tussen half-open of open pijpen,iemand ervaring mee??

bedankt :}
Als je een boulevard-coureur bent, dan zijn open uitlaten onontbeerlijk. Er zouden eens een paar meiden zijn die je niet horen.

Als je langere afstanden rijdt halfopen. Als je een hele dag rijdt, word je vanzelf wel moe van die open dingen.
 
Op de snelweg word je gek van dat geklapper, zeker als je fiets hogere toeren maakt omdat het geen dikke 1400 is of iets in die buurt, die doorgaans veel minder toeren maken.
Half open of een kwart open, als je ook nog ergens wil komen.
Ik heb nu op mijn kawasaki vulcan 800 zelf pijpen gemaakt. Dragpipes ingekort, nieuwe demper(restrictiegat) in de ingekorte dragpipes. Daaraan gelast de 2 Harley-sportster dempers die helemaal open zijn en een dun wandje demping hebben.
Het geheel maakt een aardige sound, ook bij gas-dichtdoen (zwaar). Maar bij een snelheid van 80 of hoger word je gestoord van het geklapper met die toeren. In de stad is het nog wel leuk (plok plok plok...60 in zn 5 bijv).
De originele dempers met een lichte aanpassing(gaten in dempereinde) voldoen nog het beste vind ik kwa geluid. Maar nu moet ik op de snelweg zowieso oordoppen in, is het niet voor de wind, dan wel voor het heerlijke "kleregeluid"..
Op een 1500 vulcan draait de motor lekker rustig bij 100km/u. Drrroooommmmm.....
 
bedankt allemaal,het zullen toch half gedempte worden denk ik,op de autosnelweg kom ik zo weinig mogelijk,maar trop is teveel en zou toch graag nog overal komen

greets :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan