Shane Shakey Byrne tekent morgen!

Shakey

MF veteraan
13 sep 2002
8.423
27
Middelburg
Van zijn website:

Tomorrow’s the day you’ve all been waiting for guys and girls, i'll let you know as soon as i've finished signing, until then...........!!!!!!!!!!!!!!

Oh, laat het svp Yamaha France zijn in de WSB! *O*
 
Shakey signs for Stobart
By: Gary Pinchin

Shane Byrne will team up with the team with which he won the British Superbike title after he re-signed to join Paul Bird’s Stobart Honda team for 2007.
Byrne revealed to MCN that he turned his back on the chance of a factory-backed Yamaha World Superbike ride to grab the best remaining ride in BSB, to try and return the team to its title-winning glory years.
He won the BSB title on a MonsterMob Ducati in 2003.
Speaking to MCN from his home in Spain, Byrne said: “This means a lot to me, and it’s a fantastic chance to prove myself again to people.
“I know the team, and we will be grafting hard this winter to be ready for the start of the season.


OH NEEEEEEEEEEEEEEEEEE> EIKEL!!!
 
full
 
mag ik vragen wie dat is? jullie zeggen geen naam en ik zat het te lezen en ben nu heel benieuwd wie het is. kan er iemand antwoord op geven :? ?
 
Uhmmm....

Shakey signs for Stobart
By: Gary Pinchin

Shane Byrne will team up with the team with which he won the British Superbike title after he re-signed to join Paul Bird’s Stobart Honda team for 2007.
Byrne revealed to MCN that he turned his back on the chance of a factory-backed Yamaha World Superbike ride to grab the best remaining ride in BSB, to try and return the team to its title-winning glory years.
He won the BSB title on a MonsterMob Ducati in 2003.
Speaking to MCN from his home in Spain, Byrne said: “This means a lot to me, and it’s a fantastic chance to prove myself again to people.
“I know the team, and we will be grafting hard this winter to be ready for the start of the season.


OH NEEEEEEEEEEEEEEEEEE> EIKEL!!!

Staat toch echt een naam, Shane Byrne dus :X
 
sorry, over heen gelezen |( . maar wie is dat precies?

Een Engelse motorcoureur :o


Serieus: Hij was in 2003 Brits superbike kampioen met Ducati.

Hij heeft toen in 2004 de overstap gemaakt naar de GP's waar hij voor Aprillia reed en een jaar later in 2005 voor Proton-KTM+ nog enkele inval beurten voor Honda.

In 2006 keerde hij terug naar de Britse Superbikes met Suzuki. Daar is hij weggegaan en rijd nu voor Stobart Honda in de Britse superbikes.
 
sorry, over heen gelezen |( . maar wie is dat precies?
http://www.shakey.com/

Leef je uit, beetje gekke engelsman die o.a. GP heeft gereden voor Aprilia en Roberts. Afgelopen jaar in BSB op Suzuki. In het verleden ook diverse straattests gedaan voor Fastbikes Magazine. Wat je noemt een do or die coureur, veel spektakel altijd :Y

Edit: :^ van hierboven, ik typ te langzaam.
 
Laatst bewerkt:
dank je wel voor de informatie. ik kende deze man helemaal niet. en nu heb ik hem beetje leren kennen door jullie. ben blij dat jullie het hebben uitgelegd. dank je wel :} *D O-)
 
Het leukste van Shakey is dat hij eerst Fastbikes lid was...dus een veredelde journalist! Ze hebben in die tijd de gekste stunts uitgehaald.

Maakt hem gelijk 'echt'. Beter dan die zeikerds van een motogp-rijders die in de aftiteling van 'Faster' zo lekker politiek correct zitten te verkondigen dat je niet hard moet rijden op de openbare weg met je motor....buhhhhhhhhhhhhh
 
Het leukste van Shakey is dat hij eerst Fastbikes lid was...dus een veredelde journalist! Ze hebben in die tijd de gekste stunts uitgehaald.

Maakt hem gelijk 'echt'. Beter dan die zeikerds van een motogp-rijders die in de aftiteling van 'Faster' zo lekker politiek correct zitten te verkondigen dat je niet hard moet rijden op de openbare weg met je motor....buhhhhhhhhhhhhh

In Fastbikes is hij echt goed :Y Beetje met een busa op de openbare weg driften en dan die wheelies van hem :}
 
Laatst bewerkt:
Maakt hem gelijk 'echt'. Beter dan die zeikerds van een motogp-rijders die in de aftiteling van 'Faster' zo lekker politiek correct zitten te verkondigen dat je niet hard moet rijden op de openbare weg met je motor....buhhhhhhhhhhhhh


Mja....Faster was meteen niet leuk meer toen......... -O-

Shakey op een Honda...yesss.... :W
 
Die commentaren in Faster hebben gewoon te maken met achterlijke claims die je in amrika kunt verwachten als je geen waarschuwing geeft. Net zoiets als don't try this at home na een aflevering van Jack Ass. En de teksten onder reclame poster van nieuwe sportmotoren....opgenomen op een gesloten circuit met een prof rijder....blablabla. Volgens mij heeft elke motorrijder hard gereden op de openbare weg, behalve dan de mensen die geen rijbewijs hadden ( Rossi toen ie begon te racen ).
 
Terug
Bovenaan Onderaan