shark dealers noord holland noord

snakedokter

Die hard MF'er
30 sep 2010
285
0
winkel
weet er iemand waar ik een lijstje van sharkdealers kan vinden in noord holland, via hun site is het lastig zoeken. :?
Ik ben op zoek naar een rsr2, en ben al bij lemstra in alkmaar geweest maar die had hem niet in mijn maat (en kleur) en ik wil hem toch graag nog ff passen voor ik hem bestel.
full
 
weet er iemand waar ik een lijstje van sharkdealers kan vinden in noord holland, via hun site is het lastig zoeken. :?
Ik ben op zoek naar een rsr2, en ben al bij lemstra in alkmaar geweest maar die had hem niet in mijn maat (en kleur) en ik wil hem toch graag nog ff passen voor ik hem bestel.
Bij Lemstra kunnen ze hem gewoon bestellen hoor, zonder koopverplichting. Als je het maar wel duidelijk zegt :Y.
 
is nubo shark dealer dan? ik kan er niks over vinden op hun site,
en online kopen is wel leuk maar dan kan je nog steeds niet passen wat een must is bij aanschaffen van een helm.

het is jammer dat ze bij lemstra geen rsr in de maat m hadden (kleur maakt niet uit bij passen) dan had ik hem daar zo kunnen bestellen in de juiste kleur
 
Klein zaakje, maar je kan wel types passen en bestellen + Shark dealer. Bikersworld in Beverwijk. Heb de mijne er ook vandaan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan