Shark Evoline 3 - Cardo Packtalk Bold JBL inbouwen

DrYves

Rookie
15 dec 2019
1
0
Hoi allen.
Ik heb een nieuwe helm binnen. Een Shark Evoline 3. Nu wilde ik m’n headset inbouwen. Dus ik heb de wangstukken verwijderd en de speakers in de uitsparingen geplaatst. Tot m’n grote verbazing, wanneer ik de wangstukken terug plaats en de helm opzet, merk ik dat de speakers ergens schuin achter m’n oren zitten. Zet ik het geluid aan en op z’n hardst, dan is het volume echt te laag. Zeker wanneer ik op de snelweg rijd. Ik zou de speakers gaten kunnen aanpassen maar bij een splinternieuwe helm vind ik dit een beetje vreemd.
de maatvoering van de helm zelf is goed.
Ik vraag me af of er meer mensen tegen dit probleem zijn aangelopen bij Shark.
Moet ik opzoek naar een dure helm om dit soort problemen niet te hebben? Of is het toevallig bij dit merk het geval dat het zó niet in de buurt komt van m’n oren?
Ik hoop op wat nuttige reacties.
Groetjes Yves
 
Ik heb een Shark Evoline one 2, misschien dat ie een andere pasvorm tov de evoline 3 heeft, maar in mijn helm zitten de speakers gewoon op de goede plaats. Ik heb de hoeken van de uitsparingen wel iets scherper gemaakt zodat de speaker er beter in viel, maar zoals jij beschrijft heb ik het niet.
 
Hetgeen dus vragen opwerpt over de plaats van je oren... Dat kan dus aardig uiteenlopen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan