Shark helmen?

het zijn zwarte stikkers op een rode helm maar ze zijn vergeten hem te vernissen waarschijnlijk Ze komen los bij het rijden in regen

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Dat ziet er helaas bekend uit. Gelukkig bij mij iets minder , maar denk dat het vanzelf ook zo wordt :/ . Gelukkig wil de zaak waar ik hem gekocht heb de helm in ieder geval opsturen naar Shark. Ben ik hem wel even kwijt , maar goed. Tis niet de enige helm in huis.
 
Deze op de Blade...
full
 
ik heb in ieder geval een nieuwe gehad en mocht den beschadigde houden voor stukken moest er juist het kin stukje met E nummers afknippen en opsturen
 
Laatst bewerkt:
Ik ga het wel meemaken. Gelukkig is het nog niet erger geworden als nu. (alleen bij "vin" bovenop)
Als het echt kouder wordt lever ik hem in en sturen ze de helm op
 
In bezit van een S900. Niet erg te spreken na een goed jaar dragen. De helm is te ruim geworden. Wellicht eens kijken naar nieuwe binnenvoering.

Verder een lekkere stille helm :)

23j4eav.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gisteren mijn Sharks S900c binnengekregen pasvorm is erg goed! Pompsysteem werkt ook goed, zal ik waarschijnlijk wel gaan gebruiken als de rek een beetje uit de stof is. Nu nog niet echt nodig
 
Heb een shark speed -r (max sauer) gekocht. De helm zit bij mij heerlijk. Enige dat ik tot nu toe als minpunt kan vinden is dat hele kleine palletje waar je je vizier mee open moet doen. Met de huidige handschoenen krijg ik mijn vizier bijna niet open.
Mocht er nou wel meer met de helm zijn dan meld ik me hier weer.
 
blijkbaar kunnen deze helmen niet tegen het regenweer van hier mijn bestikkering komt weer los voor mij geen shark meer ik heb er mijn buik van vol voor zoveel €'s dat je daar moet voor betalen
 
Terug
Bovenaan Onderaan