Shark verkoper omgeving Zeeuws Vlaanderen of online gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smet

MF veteraan
4 dec 2001
5.062
510
breskens
Weet iemand waar in de omgeving van Zeeuws Vlaanderen een verkoper van Shark helmen zit, of waar je eventueel onderdelen online kan bestellen? Heb m'n helm destijds bij MCT gekocht maar die zijn inmiddels al een tijdje failliet. Er is een ringetje van m'n vizier kapot.

Doet Motoport Goes toevallig in Shark helmen (volgens hun website niet, maar wel een logo op hun site)?
 
Kijk eens op hun site als het om een onderdeel gaat.
Dit is alleen hun site niet maar die van een onlineshop ;) Ze hebben maar 1 officiële site en dat is hun 'Franse' site, daar kan je niet direct bestellingen plaatsen.


zoiets?
http://portal.poppemotoparts.nl/index.php/helmen.html
Ik probeer eerst hier in de buurt iemand te vinden of echt een site waar je de onderdelen direct op kan bestellen. Mocht dit niet lukken, dan ga ik een webshop benaderen :Y
 
Laatst bewerkt:
Dit is alleen hun site niet maar die van een onlineshop ;) Ze hebben maar 1 officiële site en dat is hun 'Franse' site, daar kan je niet direct bestellingen plaatsen.Ik probeer eerst hier in de buurt iemand te vinden of echt een site waar je de onderdelen direct op kan bestellen. Mocht dit niet lukken, dan ga ik een webshop benaderen :Y
Je kunt ze toch wel een mail sturen of ze aan bepaalde onderdelen kunnen komen.
Doe ik bij bepaalde dingen ook die niet op de site staan.
9 van de 10 keer zijn die onderdelen gewoon te bestellen.
 
Je kunt ze toch wel een mail sturen of ze aan bepaalde onderdelen kunnen komen.
Doe ik bij bepaalde dingen ook die niet op de site staan.
9 van de 10 keer zijn die onderdelen gewoon te bestellen.
Terecht punt, had alleen al 2 motorzaken gemaild en nooit reactie terug. Deze ziet er echter wel wat professioneler uit.

leuke avatar trouwens :+
 
wat voor ringetje is er kapot?? en welke helm (lees type) heb je?
RSI Shuriken
rsi_shuriken.jpg


In het vizier zitten twee gaten die je op de 'bevestigingsknopen' van de helm klikt. In het gat zit een ringetje dat met 4 bevestigingspunten vastklikt aan het vizier. Bij één van die ringen zijn een aantal van die bevestigingspunten afgebroken waardoor het ringetje eruit valt, zolang hij vastgeklikt zit is het geen probleem.
20014883_420_FR_07.jpg
 
Bedenk me net dat ik nog een oude Shark heb liggen (RSF2), wellicht zijn die ringetjes hetzelfde en kan ik ze overzetten :X Bij de oude helm heb ik toch maar 1 vizier dus wordt nooit gewisseld.

Tips zijn trouwens nog altijd welkom, weet pas zondag of ik ze kan overzetten.
 
Laatst bewerkt:
http://motortotaal.nl/welkom/ (Welkom - MotorTotaal) in Terneuzen heeft geloof ik ook shark, maar daar ben ik niet zeker van.

Maar misschien kunnen zij wat voor je betekenen?
 
http://motortotaal.nl/welkom/ (Welkom - MotorTotaal) in Terneuzen heeft geloof ik ook shark, maar daar ben ik niet zeker van.

Maar misschien kunnen zij wat voor je betekenen?
Staat in elk geval niet in hun rijtje van helmleveranciers :N
 
Terecht punt, had alleen al 2 motorzaken gemaild en nooit reactie terug. Deze ziet er echter wel wat professioneler uit.

leuke avatar trouwens :+
Dat is mij ook wel eens overkomen of een mail 2 weken later wanneer het niet meer nodig is. |(
Maar niet geschoten is altijd mis. ;)
 
Hallo,
Zoek je nog het vizierbevestiging setje?
Ik werk bij een motorzaak en we zijn Shark dealer.
Dus als het nog nodig is wil ik je wel helpen.

ik loop meteen effe naar m'n vorraad om te kijken of ik hem toevallig nog heb liggen.
 
Laatst bewerkt:
Heb ze helaas niet op voorraad.
Maar als je snel reageerd kan ik het nog met m'n bestelling mee laten komen.
(heb een uur geleden met Frankrijk aan de telefoon gehangen voor een bestelling) :$
 
Laatst bewerkt:
lees het nu pas. Heb je gezien hoeveel ze kosten, neem aan dat ze daar niet veel meer dan paar euro voor durven vragen?

Het heeft niet de hoogste prio, zolang ik vizier niet wissel kan er niets gebeuren.

Weet je toevallig ook of die dingen vanzelf kapot gaan of door verkeerd verwijderen en plaatsen van het vizier? Heb het gezien nadat ik m'n helm heb uitgeleend waarbij het vizier is gewisseld.
 
Ik heb er nog wel 1 van een kapot vizier. Mag je zo hebben, woon alleen in Zoetermeer :P
 
Ga even afwachten of ik reactie krijg op de mails en wat ze nu eigenlijk kosten, je weet nooit wat voor bedragen ze soms durven vragen.. Anders misschien opsturen in envelop, betaal ik de postzegel natuurlijk.
 
Succes met bestellen :) Ik wilde andere wangkussens hebben, na 3x de verkeerde te hebben gekregen zelfs nadat er een vertegenwoordiger bij is geweest heb ik maar een Arai gekocht.
 
lees het nu pas. Heb je gezien hoeveel ze kosten, neem aan dat ze daar niet veel meer dan paar euro voor durven vragen?

Het heeft niet de hoogste prio, zolang ik vizier niet wissel kan er niets gebeuren.

Weet je toevallig ook of die dingen vanzelf kapot gaan of door verkeerd verwijderen en plaatsen van het vizier? Heb het gezien nadat ik m'n helm heb uitgeleend waarbij het vizier is gewisseld.
Ga dinsdag weer voor je kijken wat dat moet kosten. (dan is mijn eerst volgende werkdag)
 
Succes met bestellen :) Ik wilde andere wangkussens hebben, na 3x de verkeerde te hebben gekregen zelfs nadat er een vertegenwoordiger bij is geweest heb ik maar een Arai gekocht.
Oeps das nie best.
Welk type helm had je dan?
Vaag verhaal zeg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan