Shell Advance Malaysian MotoGp 2011

Winnaar MotoGP Sepang 2011?

  • Stoner

    Stemmen: 14 25,9%
  • Pedrosa

    Stemmen: 12 22,2%
  • Dovisiozo

    Stemmen: 1 1,9%
  • Spies

    Stemmen: 1 1,9%
  • Rossi

    Stemmen: 10 18,5%
  • Hayden

    Stemmen: 2 3,7%
  • Hopkins

    Stemmen: 2 3,7%
  • Bautista

    Stemmen: 1 1,9%
  • Simoncelli

    Stemmen: 9 16,7%
  • ander...

    Stemmen: 2 3,7%

  • Totaal aantal stemmers
    54
De grappenmaker, de clown, de opvolger van Valentino Rossi...
Omgekomen bij een crash in de MotoGP vanmorgen...
#58 Marco Simoncelli...
:(
 
Commentator op BBC zei nog voor de race, Marco is de enige met een harde achterband, laat hem aub rustig aan doen.....

R.I.P. SuperSic :} -O- '(
 
Dit meen je niet.. Ik was net ingeschakeld na de rode vlag situatie. Zag de beelden en kreeg al kippenvel. Nu lees ik dit.. Kippenvel en ongeloof. R.I.P Marco....
 
Kan het niet geloven. Zit helemaal te shaken. R.I.P Marco #58

Hoop dat je er zelf niks van hebt gevoeld. Gedachten gaan uit naar zijn vrienden en familie.
Dat beeld van zijn vriendin huilend direct na de crash krijg ik maar niet uit mijn hoofd... Zo erg dit
 
Kan het niet geloven. Zit helemaal te shaken. R.I.P Marco #58

Hoop dat je er zelf niks van hebt gevoeld. Gedachten gaan uit naar zijn vrienden en familie.
Dat beeld van zijn vriendin huilend direct na de crash krijg ik maar niet uit mijn hoofd... Zo erg dit

Inderdaad dat beeld blijft mij ook bij...
 
Met Marco is ook 1 van de smaakmakers van de MotoGP gegaan, een soort van ruwe diamant in dat MotoGP wereldje. Zijn acties waren soms net TE, maar hij ging er wel altijd voor.

Verder kijkend, en als het 100% waar is, dat Rossi's fiets zijn hoofd geraakt heeft, dan moet ik nog zien of Rossi dit naast zich neer kan leggen...er afstand van nemen kan.
De tijd zal het leren, maar hou me hart vast.
 
Ik hoop niet dat Lorenzo en Pedrosa een grote mond gaan krijgen en roepen dat ze hem gewaarschuwd hebben...
Zelf zitten ze ook regelmatig in de lappenmand en dit kun je gewoon niemand gunnen.

Naast de motorsport volg ik ook de autosport, en na de Indycar crash van vorige week is dit toch wel een hele slechte week.
 
full
 
Ik hoop niet dat Lorenzo en Pedrosa een grote mond gaan krijgen en roepen dat ze hem gewaarschuwd hebben...
Zelf zitten ze ook regelmatig in de lappenmand en dit kun je gewoon niemand gunnen.

Naast de motorsport volg ik ook de autosport, en na de Indycar crash van vorige week is dit toch wel een hele slechte week.

dat zal heus wel niet hoor.
echter was hij zo agressief dat hij vaak te ver ging. voor de 1 een smaakmaker, voor de ander een pain in the ass.

dit had hem niemand gegund, zo werkt dit spelletje niet :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan