Shell Advance Malaysian Motorcycle GP 2014

Wie wint er in Sepang?

  • Marc Marquez

    Stemmen: 11 27,5%
  • Valentino Rossi

    Stemmen: 19 47,5%
  • Jorge Lorenzo

    Stemmen: 3 7,5%
  • Dani Pedrosa

    Stemmen: 3 7,5%
  • zo eentje op een rooie motor

    Stemmen: 4 10,0%

  • Totaal aantal stemmers
    40
Mensen hebben er vaak moeite mee als iemand afwijkt van de rest, zo ook met Miller. Hij is alleen wel de man die de Moto3 in vuur en vlam zet en het voor ons leuk maakt om naar te kijken.

Helemaal waar.. :Y ..objectief misschien niet ..maar ik hou van rijders die er iets meer voor moeten doen.en dan toch nog aan de top komen ...zoals ..Stoner..Miller..Rabbat..Redding
 
Ik vind zelf altijd dat wanneer er om positie gestreden wordt er veel kan, maar wanneer je probeert iemand anders plaatsen te laten verliezen door hem op te houden dat je dan toch een soort van lijn overschrijdt.
Dat heet racen.
Als Marquez zo veel sneller en beter is moet ie er voorbij gaan.
Als hem dat niet lukt is die blijkbaar niet sneller of beter.
 
Dat heet racen.
Als Marquez zo veel sneller en beter is moet ie er voorbij gaan.
Als hem dat niet lukt is die blijkbaar niet sneller of beter.

Misschien wel sneller, maar niet beter, inderdaad. De gevechten die gewonnen worden door de slimmere in plaats van de snellere zijn wat mij betreft de mooiste om te zien! (Zolang het eerlijk gaat, natuurlijk, en liefst helemaal zonder valpartijen.) We zien het natuurlijk minder vaak in beeld, maar de gevechten tussen Open en Factory fietsen zijn precies zo. De Open jongens moeten het met minder kracht stellen, en moeten dus op een andere manier het gevecht aangaan dan de Factory jongens die op pure kracht voorbij zouden kunnen schieten.

Als je enkel kijkt naar wie, in zijn eentje, het snelst is kun je eigenlijk wel stoppen met kijken na de kwalificaties op zaterdag.
 
Op de baan vechten ze elkaar de tent uit
Buiten de baan goeie vrienden })
full
 
moto 3 en moto 2 waren zeer het kijken waard. Motogp was uiteindelijk toch weer redelijk saai. Begin was even interessant. maar was ook snel gedaan. Was de meest saaie race van de drie. Wel netjes van MM om na 2 slechte race terug te komen met een overwinning.

Rossi stond er bij en keer er naar deze keer en ook Lorenzo kwam te kort. Wederom weer een afwijkende bandenkeuze, Allicht dat dit weer een oorzaak was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan