shell bonus aktie

Heb nog nooit een tankbon gezien die vermeldt dat je op de motor was!

Ik heb nog nooit een motor gezien die een tijdsspan van 1 tankbeurt er 10 liter doorheen jaagt.

Oftewel: De tijd zal je niet helpen, 4*10 liter binnen 30 minuten (ruime tank beurt, het is druk bij de kassa ;) ) lukt je niet met een motorke :)
(tijd is natuurlijk wel vermeld op het bonnetje)
 
heb een mailtje naar shell gestuurd met de volgende text

Jammer maar voor de zoveelste keer worden de motorijders weer over het hoofd gezien , rijden waarschijnlijk in de ogen van shell niet genoeg !!
Maar door de aktie van extra bonus miles 200 , bij een minimale tankbeurt van 25 liter komen wij als motorijders nooit in aanmerking voor de bonus miles (tank inhoud 19liter)
Mooie aktie van shell maar kortzichtig en niet goed over nagedacht.

Mvrg C. .........
P.s een mail van ongeveer gelijke strekking gaat naar de M.A.G (motor aktie groep)

Goh tis wat he :z :z
 
Ja, als ik dáár nou eens mee langs de Shell ging: de Chevy 1:7 diesel met een 65 litertank en de MegaSamurai 1:10 met 30 litertank..................... :X :X :X


Dacht altijd: Mwah zo'n Chevy is niks voor mij. Zo'n samurai of vitara lijkt me een stuk praktische en krijg ik maybe nog door de verzekering als 1e bakkie. Maare 1:10 :? wtf is daar dan mee gebeurd :?
 
Lekker leesvoer....

De halve wereld gaat kapot van de honger en miep zeurt over een paar airmiles :}

Hoe Nederlands kunnen we zijn.

Als je me je pasnummer geeft, boek ik persoonlijk 50 airmiletjes over naar je. Gratis, en helemaal zonder dat je hoeft te tanken.
 
Ik heb nog nooit een motor gezien die een tijdsspan van 1 tankbeurt er 10 liter doorheen jaagt.

Oftewel: De tijd zal je niet helpen, 4*10 liter binnen 30 minuten (ruime tank beurt, het is druk bij de kassa ;) ) lukt je niet met een motorke :)
(tijd is natuurlijk wel vermeld op het bonnetje)

Ik had 't dan ook over een buurtactie! Gewoon net doen alsof je met de megameeting bent langsgeweest...

Trouwens, dat gehannes met pasjes, zegels en bonnetjes... Gewoon een witte pomp met terminal zoeken... scheelt mij zo'n 10cent per liter *D
 
Ze zijn snel ik heb het antwoord al gehad!!

----- Original Message -----
From: "Spaar, acties SNV-CSC" <Spaaracties@shell.com>
To:
Sent: Thursday, June 02, 2005 11:39 AM
Subject: CASE 304731419 - bonus Airmiles


Geachte heer W.........,

In reactie op uw e-mail delen wij u mede dat de reden voor een minimum afname is dat de Bonus Miles per vertanking worden uitgekeerd. Er zijn altijd slimme consumenten die dan hun tankbeurt opsplitsen in een aantal kleinere vertankingen, om zo voor 1 tankbeurt meerdere keren Bonus Miles te ontvangen. Dit is niet wat wij met de actie willen bereiken en daarom wordt een drempel aangehouden. Wij begrijpen heel goed dat het aantal van 25 liter voor veel motorrijders en eigenaren van kleinere type auto's te hoog is, gezien de gemiddelde grootte van een brandstoftank.
Indien u de kopieën van uw tankbonnetjes o.v.v. het Air Milesnummer naar onderstaand adres stuurt, zullen wij alsnog de Airmiles laten bijboeken.

Wij vertrouwen u hiermee een passende oplossing te hebben aangeboden.

Met vriendelijke groet,
Shell Klantenservice

Roelie Bosma

Adres:
Shell Klantenservice
Antwoordnr.338 (postzegel niet nodig)
2900 VB Capelle aan den IJssel

Zo weer geregeld , nu nog tanken :+ :+ :+

't is maar wat je geregeld noemt. Ik vind het meer een "hier heb je wat, hou je bek" actie van shell. Want de eerstvolgende motorrijder die erlangs gaat vist weer vrolijk achter het net.

[zwartkijk modus aan]
Los van die paar miles de moeite van het zeuren waard zijn, zou men gewoon best eens wat meer rekening met motorrijders mogen houden. Eiersnijders in Groningen, Tolgelazer in Den Haag en nou zit de Shell ook al weer te klooien.

Soms lijkt het wel of we gewoon stelselmatig genegeerd worden? :? B|
[zwartkijkmodus uit]

Maar leuk voor je dat je miles nu hebt.
 
De halve wereld gaat kapot van de honger en miep zeurt over een paar airmiles :}

Niet dat ik er een maatschappelijke discussie van wil maken hoor, maar als je zo redeneerd kun je iedereen hier wel aanpakken. Een motor? Waar is dat goed voor, met het OV kun je er ook wel komen.

Ik ben studentje en heb de fiets puur voor mijn plezier, ajajajajaja dat moeten ze in Afrika niet horen hoor :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan