shell Tankstelle wittem/partij

Tuutebulles

Die hard MF'er
7 mei 2002
539
0
-
na het sluiten van het topic heerlen/maastricht heeft een modje (als ik het me goed herinner revolution) gezegd dat er voor "afspraken" per keer een nieuw topic geopend moest worden... bij deze dus...

vanavond om 20.15 uur rijd ik even langs het shell tankstation bij wittem/partij...

als er iemand zin heeft om te komen, dan tot vanavond !!!
 
errum tuutebulles, hed nog geine op dien berichske gereagierd... '(

Vanoavond kin ich neet, missjiens een anjere kier :] :]
 
Was er vanmiddag om een uurtje of drie..effe mijn standaard ommetje gemaakt. Maastricht-Eijsden-Greythuizen-Gulpen-Party/Epen-Slenaken-Margraten-Cadier en Keer- Maastricht. Schoot alleen niet zo op met die opa's op de weg. Op de terugweg nog een paar keer de grote rotonde gepakt bij de Brusselspoort (Maastricht) om een knietje aan de grond te krijgen maar zonder succes. Heb het idee dat ik nog sneller moet gaan en de fiets nog meer naar beneden te duwen. Heb op een andere topic gelezen dat kneedownen met slechts 30-40 km/uur mogelijk is ???
 
vuur de limburgse luuj onger os... v'r zint kommende woonsdig oavend wir present op ut tankstation wittem/parij, dan zoue er miej komme... ich zal dit sjtuksje later ooch nog mer eens vuur de hollendere in ut hollensj plaatsje he :)
 
vuur de limburgse luuj onger os... v'r zint kommende woonsdig oavend wir present op ut tankstation wittem/parij, dan zoue er miej komme... ich zal dit sjtuksje later ooch nog mer eens vuur de hollendere in ut hollensj plaatsje he :)

VERTALING:
woensdag avond zijn wij weer present op het shell tankstation bij wittem/partij. weet nog niet precies hoe laat, maar dat post ik hier nog wel. als iemand nog zin heeft om te komen, laat het dan maar weten
 
VERTALING:
woensdag avond zijn wij weer present op het shell tankstation bij wittem/partij. weet nog niet precies hoe laat, maar dat post ik hier nog wel. als iemand nog zin heeft om te komen, laat het dan maar weten

Bedankt, woon te ver maar ik snapte er niks van... :?
 
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien kan ik, maar zeeeeeeeeeeeeeeer waarschijnlijk niet. Trouwens zaterdag kon ik wel, maar kon ik m'n kleppendeksels niet aandraaien want ik was m'n momentsleutel kwijt. Wou nog bijna met de XL komen maar da's vrij lullig achter jouw zwarte beest aan... of rijd je daarmee ook tractorpaden?
 
vanavond en morgen (donderdag) avond zijn we (als het ff droog is) om een uurtje of 20.15 op het tankstation bij witem/partij... vanavond weet ik niet of er meer komen, morgen in ieder geval wel...

ik zie het wel als er iemand zin heeft om langs te komen...
 
vorige week een paar nog een paar andere lui gezien op de tankstelle... weet alleen niet zeker of die ook op mf zitten. met een beetje geluk begint het er nog eens druk te worden... gezellig...

als ik het vanavond red, dan rij ik om een uur of half negen even langs de tankstelle... als iemand zin heeft om te komen dan tot vanavond...
 
Terug
Bovenaan Onderaan