Ik blijf er bij V-Power is 98% marketing.
Veel van de boven genoemde bevindingen heb je ook bij de overstap van 95RON naar 98RON. Dit geld oa voor minder carb-freezing, vloeiender onderin etc etc.
Ik vraag me af hoeveel mensen bij de overstap van 98 naar V-power nog zo veel verschil merken.
Ik weet wel dat men bij Nedcar in de toekomst overstapt op V-power, maar dat is vanwege het lager benzeen en zwavel gehalte, en dat heeft geen ene reet met verbeterde prestaties te maken. Dit scheelt weer in de schadelijke dampen die in de fabriekshal vrijkomen.
Veel van de boven genoemde bevindingen heb je ook bij de overstap van 95RON naar 98RON. Dit geld oa voor minder carb-freezing, vloeiender onderin etc etc.
Ik vraag me af hoeveel mensen bij de overstap van 98 naar V-power nog zo veel verschil merken.
Ik weet wel dat men bij Nedcar in de toekomst overstapt op V-power, maar dat is vanwege het lager benzeen en zwavel gehalte, en dat heeft geen ene reet met verbeterde prestaties te maken. Dit scheelt weer in de schadelijke dampen die in de fabriekshal vrijkomen.