Shinko & Conti

Daniel mt09

MF veteraan
5 sep 2003
3.071
11
Brabant
Ha daar was ik weer, m'n zus werkt bij conti en daar kunnen ze deze 2 merken leveren, maar iemand hier ook ervaring mee???
gaat om een zx6r uit 96.

grtzz daniel
 
als je geen extreme motorfiets heb zijn ze wel te makken,echter het prijsverschil is minimaal t.o.v. de bekende merken, niet besparen op banden
 
als je geen extreme motorfiets heb zijn ze wel te makken,echter het prijsverschil is minimaal t.o.v. de bekende merken, niet besparen op banden


Ohw ok dan, maar dat doe ik zowizo niet hoor besparen op de bandjes, maar ik d8 misschien is het wel een bekend merk ofzo.
maar anders gaan we gewoon voor de 020 of 014 als ik weet wat het verschil is.

grtzz daniel
 
conti, continetal contiforce ofzo is net hoe je rijdt ken iemand die ze onder zijn YZF750 had en knie aan de grond reed . qua autobanden VW rijdt er hier standaard op.
 
vroeger yokohama banden nu shinko het gerucht gaat dat zy mee de contiforce ontwikkeld hebben
full
 
Die Shinko is shit; zit onder de fiets van mijn vriendin......nou meer zeg ik er niet over. Het schijnt dat de Conti Road Attack wel een hele goede band is. Zelf heb ik eens een Contiforce Max gehad, dat was niet goed niet slecht. Gaf wel wat weinig vertrouwen....
 
Shinko ken ik helemaal niet maar heb wel van iemand gehoord dat hij een setje Continentals had mogen uittesten op circuit en hij was er zéér positief over.

Hoe gek ze er ook tegenaan gingen de band bleef zeer stabiel.

Zijn advies : voor iemand die een MPP of supercorsa toch niet tot het uiterste gebruikt (m.a.w. er niet alleen mee op circuit rijdt) een zeer valabel alternatief, goedkoper + langere levensduur en al helemaal als het niet meer gaat over echte ss maar over gewoon sportievere machines.

Zou zeggen probeer het es, voor de prijs kan je volgens mij niet echt gekl**t zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan