Shit, dit geloof je niet???

Op maandag 20 mei 2002 00:30 schreef Niels Saarloos het volgende:ach tot nu toe overal zo het uiterste uit gehaald wat het kon
dan komt de stap, verbouwen dat ie nog meer kan ( maakt niet uit wat )
zoek alleen nog een goede sponsor trouwens, wie nog meer ??? :+

Wie nog meer een sponsor zoekt?? Nou... ik eig wel... en met name voor de verzekering en de benzine!!
Dat verbouwen komt volgende winter wel...
 
En alstie niet harder kan dan dit, waarom koopt ie dan een 175 PK Busa? :? |(

Snap het wel dat je niet harder durft dan 140 (nou ja, snap ik niet eigenlijk :P ) maar koop dan geen 304 km/u snelle Busa! :?

De gozer zal dat ding wel als statussymbool gekocht hebben. Onder het mom van: "Kijk mij eens stoer zijn met mijn 175 pk monster".
 
Hebben we het wat over motoren enzo... heeft hij een vriend met een Hayabusa.

Zegt ie dat die vriend met die Busa nog nooit boven de 140 km per uur is geweest. :? |(

Dat is toch niet te doen???? :?

Vraag maar of ie ruilen wil.
Mag ie wel met die van mij 140 gaan rijden :) .
 
We doen het ook nooit goed bij de plisie hè Max |(
Slijmbal!
rofl.gif
 
En alstie niet harder kan dan dit, waarom koopt ie dan een 175 PK Busa? :? |(

Snap het wel dat je niet harder durft dan 140 (nou ja, snap ik niet eigenlijk :P ) maar koop dan geen 304 km/u snelle Busa! :?

De enige reden om een Busa te kopen is dat ie zo hard (rechtdoor) kan. Kan me niet voorstellen dat iemand hem koopt omdat hij zo mooi is. Wat een afzichtelijk ding. })
 
Het Wout...dat is die klojo dus echt overkome...haddie een juut gezien, en reed ie dus nie te hard...en toen gebeurde wattie schreef...
Dat weet ik, dat verhaal ken ik maar dat van NOOIT te hard rijden op een R1, dat is :j ;)
 
Nog niet harder als 140 km/u :?
Ik wil mijn kawa wel ruilen tegen zijn Busa })

Maar mijn kawa loopt soms wel 160 :P

soms wel 160 ja? mijn 25kW beestje uit 98 heeft al 3 keer de 190 gehaald, en al regelmatig de 180.... *D

(maar das nog niets als je weet wat ie eigenlijk kan....)
 
Rev, vraag nog eens na hoe het nu echt zit.

het kan natuurlijk een ongeloofelijk dom iemand zijn, die niet weet waar die Hayabusa voor staat. Wellicht weet hij wel niet dat hij zo hard kan....Dat kan eigenlijk niet hè? Dat voel je nl wel gewoon. Ik geloof het maar gewoon niet.
 
Mja..weet niet wat ik er van moet denken.
Mijn pa heeft ook een FJR1300 en rijdt ook altijd 120/130 op de snelweg.

Ok, 1 keertje reed ie 210 maar goed :+

Zou ie dan echt denken dat dat ding 1 versnelling heeft :?
Lijkt me niet.. misschien is het een politie agent :+
 
Mja..weet niet wat ik er van moet denken.
Mijn pa heeft ook een FJR1300 en rijdt ook altijd 120/130 op de snelweg.

Ok, 1 keertje reed ie 210 maar goed :+

Zou ie dan echt denken dat dat ding 1 versnelling heeft :?
Lijkt me niet.. misschien is het een politie agent :+


eh fjr en busa = niet hetzelfde toch???

enne met alle respect voor de snelheid maar ik vind die busa echt een van de lelijkste gedrochten ooit!

zelfs mijn fiets liep gistren iets over de 170, met heeeeellll veeeeellll moeite!
 
Mja..weet niet wat ik er van moet denken.
Mijn pa heeft ook een FJR1300 en rijdt ook altijd 120/130 op de snelweg.

Geloof het of niet, maar dat doe ik (meestal) ook... 130-140 dan. In Nederland dan, in Duitsland hou ik zo'n 200 aan.

Ik weet het, klinkt heel stom, maar ik vind het best zo, hoef ik niet op de berm te letten de hele tijd. Al kan ik het niet laten om soms de boel ff open te trekken... ff het stof eruit blazen.
 
Geloof het of niet, maar dat doe ik (meestal) ook... 130-140 dan. In Nederland dan, in Duitsland hou ik zo'n 200 aan.

Ik weet het, klinkt heel stom, maar ik vind het best zo, hoef ik niet op de berm te letten de hele tijd. Al kan ik het niet laten om soms de boel ff open te trekken... ff het stof eruit blazen.
Klinkt niet stom hoor. Sterker nog: Als ik op boerenlandwegen rijd dan kom ik soms zelfs wel eens onder de 80 (alleen als er geen ander verkeer is, die daar last van zou kunnen hebben). Dan kan ik lekker rondkijken, en genieten van het uitzicht.
 
tja toeren is soms ook wel 8-) , maar alleen maat toeren op een busa is '( .

snap niet dat iemand zoveel geld uitgeeft voor zoweinig!

ziet er niet uit, rijd denk pas lekker bij 200+

neem dan een toerbike voor de helft van het geld!
 
Terug
Bovenaan Onderaan