Shit, dit geloof je niet???

ach, gisteren vertelde een kennis dat hij zijn Ducati ST4 nooit hoge toeren laat maken omdat hij wel heel erg schrikt van "het geweld wat loskomt"

denk dat er meer van loslopen dus... :?
 
Geloof het of niet, maar dat doe ik (meestal) ook... 130-140 dan. In Nederland dan, in Duitsland hou ik zo'n 200 aan.

Ik weet het, klinkt heel stom, maar ik vind het best zo, hoef ik niet op de berm te letten de hele tijd. Al kan ik het niet laten om soms de boel ff open te trekken... ff het stof eruit blazen.

Wat nou! Was effe vergeten dat ik een slome toerder ben. Ik rij dus altijd heel netjes 8-) maar dat wisten jullie al.

Ben zelfs iemand die soms als het (heel) druk is gewoon 110 gaat rijden, blijf rechts rijden en zo... hoef ik niet zo op te letten en met een beetje anticiperen kan je lui die links optrekken en afremmen zo voorbij rijden.

OK voor binnenwegen gelden iets andere normen })

(al geef ik toe dat het met de Pan een stuk minder lastig was om te in te houden)
 
vind dat ook altijd leuk om te zien, bv gisteren bij safe,

alle mannen in de dure pakken en nog duurdere fietsen,

en dan randen op de banden van een meter en hele mooie glimmende pad's erbij.

en dan mn zzr etje met geen randen en versleten pad's.

ik bedoel iedereen moet rijden zoals ie wil, maar als je een r1 koopt wil je toch maar 1 ding of nie?
 
ik bedoel iedereen moet rijden zoals ie wil, maar als je een r1 koopt wil je toch maar 1 ding of nie?
Alleen is dat ene ding niet voor iedereen hetzelfde. Je hebt motorrijders, en je hebt terrasrijders. Die rijden alleen met de motor voor het terras langs om op te vallen.....
 
Alleen is dat ene ding niet voor iedereen hetzelfde. Je hebt motorrijders, en je hebt terrasrijders. Die rijden alleen met de motor voor het terras langs om op te vallen.....

ja daar moet ik dan een beetje om gniffelen!!

is iets van je eigen persoonlijkheid missen en dat zo op willen lossen!!

Zijn dan ook de mensen die dan voor dat terras hard willen wegrijden en dan een klapper maken!

loosers!!
 
alle mannen in de dure pakken en nog duurdere fietsen,
en dan randen op de banden van een meter en hele mooie glimmende pad's erbij.

en dan mn zzr etje met geen randen en versleten pad's.

ik bedoel iedereen moet rijden zoals ie wil, maar als je een r1 koopt wil je toch maar 1 ding of nie?

Juist jah..ik wil niet schreeuwen ofzo, maar ik als beginner heb die randjes ook BIJNA weg.
Maar soms zie je van die knakkers van een jaar of 30 (*niet persoonlijk bedoelt*) een dikke Ducati onder de reet, mooi glad leren pak en alleen maar rechtop kunnen rijden...
Tja...dan denk ik, koop je nu alleen omdat je m mooi vind?
Ik begrijp best dat mensen niet hard willen rijden, maar ga dan niet showen met je supersonische combinatie

In sommige gevallen zie je zelfs kneepads met een schuurmachine bewerkt... en dan ook nog de 'schampstrepen' de verkeerde richting op :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+
 
Vandaag nog ff me bandje laten wisselen (BT010) bij een motorzaak, komt er zo'n kerel die daar met een TDM was naar me toe gelopen... "Als je nou meer op de zijkant had gereden, had je langer met die band toegekund". Er zaten bij mij geen glimranden meer op en gisteren het bandje nog "opgerookt"...

Bij die kerel zat er aan beide kanten van de band nog 3cm glimrand... Het was moeilijk om niet in lachen uit te barsten... }) })
 
Terug
Bovenaan Onderaan