Shit, dit geloof je niet???

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
Zit ik ff wat te lullen met een bekende op ICQ, had hem tijd niet gesproken.

Hebben we het wat over motoren enzo... heeft hij een vriend met een Hayabusa.

Zegt ie dat die vriend met die Busa nog nooit boven de 140 km per uur is geweest. :? |(

Dat is toch niet te doen???? :?

Je koopt toch ook geen Ferrari als boodschappenwagen??? Zo'n Busa is gemaakt om hard mee te gaan, ik vind dit eigenlijk gewoon pure pesterij voor dat motorblok. |(
 
Wat zei je, bedoel je geen 240?
Die dingen gaan toch over de 300!!!
 
Heel verstandige vriend dan.. alleen niet zo'n verstandige motor keuze :) Neem dan gewoon een ER-5 zoals ik :]
 
nee da's haast niet te geloven,je koopt toch iets wat in je straatje ligt,heeft in ieder geval aan 2 versnellingen genoeg
 
Kan zijn had hij niet zo hard kan, lees durf, te rijden omdat hij niet zo goed alles bij kan houden met hogere snelheden
rotaeye.gif
 
nee da's haast niet te geloven,je koopt toch iets wat in je straatje ligt,heeft in ieder geval aan 2 versnellingen genoeg

Neej joh... aan een versnelling ook wel...

Maar ik snap het al... Hij kan nog niet schakelen.
 
Verstandige jongen noem ik dat! Niet harder rijden dan je kan.
En alstie niet harder kan dan dit, waarom koopt ie dan een 175 PK Busa? :? |(

Snap het wel dat je niet harder durft dan 140 (nou ja, snap ik niet eigenlijk :P ) maar koop dan geen 304 km/u snelle Busa! :?
 
En alstie niet harder kan dan dit, waarom koopt ie dan een 175 PK Busa? :? |(

Snap het wel dat je niet harder durft dan 140 (nou ja, snap ik niet eigenlijk :P ) maar koop dan geen 304 km/u snelle Busa! :?

Omdat ie dat model supergeil vond misschien?!
Waarom denken jullie toch altijd gelijk als iemand een snelle motor koopt dat ie hem kkopt omdat ie zo snel is?! |(
 
Op zondag 19 mei 2002 22:25 schreef poohbeer het volgende:Omdat ie dat model supergeil vond misschien?!
Waarom denken jullie toch altijd gelijk als iemand een snelle motor koopt dat ie hem koopt omdat ie zo snel is?! |(
:^

Kan me op zich niet voorstellen dat ie het een geil modelletje vond, MAAR er zijn genoeg prutsers die een beest van een motor/auto/PC ( he GoTters :? }) ) kopen en die NOOIT benutten.
 
Ohw ennuh ik rij ook nooit harder dan 120 ( of de op dat moment geldende maximum snelheid.)

En dat met een R1. ( ook geen langzame fiets 8-) )

Zelfs motor-agenten houden me staande om te vragen of het moeilijk is om me zo te beheersen :P
 
Ohw ennuh ik rij ook nooit harder dan 120 ( of de op dat moment geldende maximum snelheid.)

En dat met een R1. ( ook geen langzame fiets 8-) )

Zelfs motor-agenten houden me staande om te vragen of het moeilijk is om me zo te beheersen :P
:j
 
Zelfs motor-agenten houden me staande om te vragen of het moeilijk is om me zo te beheersen :P

Zeker al ze met zo'n 'fietsje' rijden die ik in een andere http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=6172 (topic) heb geplaatst })
Het lachen ligt dan nader dan het huilen :P
 
Laatst bewerkt:
Zou hij niet met mij willen ruilen, moet ik wel weer 1,5 jaar wachten tot ik weer mag :] maar dan heb ik wel een Busaaaaa

Weet hij trouwens wel dat er ook meerdere versnellingen opzitten en dat het geen motorskoeter is?
 
Zou hij niet met mij willen ruilen, moet ik wel weer 1,5 jaar wachten tot ik weer mag :] maar dan heb ik wel een Busaaaaa

Weet hij trouwens wel dat er ook meerdere versnellingen opzitten en dat het geen motorskoeter is?

Zou hij misschien alleen in zijn 1 rijden :?

Tip van de Yam: Haal dat pookje bij je linkervoet eens naar boven :P
 
:^

Kan me op zich niet voorstellen dat ie het een geil modelletje vond, MAAR er zijn genoeg prutsers die een beest van een motor/auto/PC ( he GoTters :? }) ) kopen en die NOOIT benutten.
ach tot nu toe overal zo het uiterste uit gehaald wat het kon
dan komt de stap, verbouwen dat ie nog meer kan ( maakt niet uit wat )
zoek alleen nog een goede sponsor trouwens, wie nog meer ??? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan