Shit!.......gepakt...

mooi klote, zonde van het geld, maar ja, met 2 kilometer extra had het nog veel vervelender geweest.

Ze rijden in beverwijk/heemskerk nu ook met een subaru, een zwarte forester met geblindeerde ramen
kijk dat is goed dat ik dat weet...aangezien ik in alkmaar woon...
weet je hun traject ook een beetje?
 
Nee, stom hé .....mensen waren wel netjes hoor, geen gelueter enzow over hoe onveilig het wel nie was, kerels zaten met 3 man in de auto, en ze zagen ook wel dat het geen 175 km was die ik reed....toch netjes van ze.. ;)
3 man ?

dus je komt op TV ?

bij Leo "onze Lieve heer" de Haas........wooohaaaaa, dat zol wat weez'n hé.....
 
3 man ?

dus je komt op TV ?

bij Leo "onze Lieve heer" de Haas........wooohaaaaa, dat zol wat weez'n hé.....

gehehehe....helaas nie, had wel ff interview af willen geven horrrrrr ;)
"waarom reed u zo snel meneer Gizmo?....". "Omdat ik daar erg veel zin in had meneer de Haas" :+
 
gehehehe....helaas nie, had wel ff interview af willen geven horrrrrr ;)
"waarom reed u zo snel meneer Gizmo?....". "Omdat ik daar erg veel zin in had meneer de Haas" :+
of die onderkruiper van "verboden in te rijden" :

"waarom reed u zo hard ?"

omdat ik die vuile nazibek van jou niet uit die auto wilde zien komen

"waarom niet"

omdat jij op tv bromfietsers verraad, en nou oprotten anders ram ik je doormidden, pisnichtje

en dat alles op tv......heerlijk
 
of die onderkruiper van "verboden in te rijden" :

"waarom reed u zo hard ?"

omdat ik die vuile nazibek van jou niet uit die auto wilde zien komen

"waarom niet"

omdat jij op tv bromfietsers verraad, en nou oprotten anders ram ik je doormidden, pisnichtje

en dat alles op tv......heerlijk
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}


Mazzel dat je net onder de 50 uitkwam. 8-)
 
kheb wel eens midden in de n8 op de A-13 een gemarkeerde politie auto ingehaald met 200+.

Dat zag ik pas uit mijn ooghoeken toen ik ze voorbij ging.

Gelukkig doet de gemeente Delft ook aan autootje pesten.

Langleve de bussluizen :}

En Gizmo, kut voor je dat ze staande konden houden
 
Laatst bewerkt:
da's jammer geld!!

Ik heb nog nooit impreza politie gezien, wel zwarte citroen c5. was wat aan het spelen met andere motorrijder, hij was alleen ff iets sneller en ineens voegt er voor me die c5 in. Kom ik bij de pomp om te tanken, staat ie daar zielig te kijken met die c5 ineens met zo'n bordje "volgen"...., toen kreeg ik het ondanks de -3 graden celcius buiten toch even heel warm. Wat een geluk gehad.... :+
 
soms heb je mazzel

Was eind oktober geflitst door een mobiel team tussen leiden en rotterdam.
uiteraard vlak voor de feestdagen op de mat; 52km/u te hard = €. 327,-
:( #*!@*$! dacht ik
't leek me wel leuk de foto op te vragen, heb je tenminste nog iets voor dat geld...
krijg ik half januari een brief dat 'na nader onderzoek' mijn zaak geseponeerd is... :9
geen foto, geen duidelijke verklaring, maar ik vind 't wel best !
daar ga ik dus even extra van genieten })
 
mooi klote, zonde van het geld, maar ja, met 2 kilometer extra had het nog veel vervelender geweest.

Ze rijden in beverwijk/heemskerk nu ook met een subaru, een zwarte forester met geblindeerde ramen
En een pan european!!! dan wordt je ook nog eens door een motor rijder genaaid!!!! ;(
 
soms heb je mazzel


krijg ik half januari een brief dat 'na nader onderzoek' mijn zaak geseponeerd is... :9
geen foto, geen duidelijke verklaring, maar ik vind 't wel best !
dan hebben ze dus geen foto, daarom moet je ook altijd bezwaar aantekenen..... ;)
 
Balen Gizmo :(

Maar eeh.. gingen ze nog z*&^ken over jou "nieuwe dashboard"....

Ik geloof dat je daar ook 200€ voor kunt lappen tegenwoordig :(

Gr. Senseo
 
Balen Gizmo :(

Maar eeh.. gingen ze nog z*&^ken over jou "nieuwe dashboard"....

Ik geloof dat je daar ook 200€ voor kunt lappen tegenwoordig :(

Gr. Senseo
Kan die zich vast wel uit lullen, zo van,

Kijk, meneer de politiemeneer: hij staat nu op "Snelweg", dan weet ik dat ik maximaal 49km/u te hard mag rijden zonder dat .........bla blabla....................... :+
 
Ik vind het wel triest om in een impreza te gaan rijden. 't is toch een beetje uitlokking. Veel mensen denken toch wel: "effe racen?". Die impreza met je mee... jij blij, gas erop en vervolgens aangehouden worden :(


Ja hoor eens vriend...

En als jij een ruit intrapt terwijl oom agent staat te kijken is dat zeker ook uitlokking? En moeten ze zeker in een Lada achter een snelle motor aan?
Tuurlijk gaat die impreza mee, snugger, ander kunnen ze je niet meten. En het is niet aangehouden maar STAANDE gehouden.

Effe racen doen ze maar op het circuit. Ik ben al te vaak plat gereden door mongolen die even dachten te 'racen'.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan