Shit godver

LarsW

MF'er
16 jan 2006
61
0
Arnhem
Hoor net dat mijn triumph-maatje in Gasselte onderuit is gegaan en na veertig meter tegen een eik tot stilstand is gekomen. Hij is redelijk stabiel maar hij zit aardig in de kreukels. Wacht nu op nieuws uit het ziekenhuis. De triumph kan worden weggesmeten maar who cares.
 
Idd, motor is niet belangrijk, als hij er zelf maar weer helemaal goed uitkomt. Sterkte en beterschap voor hem!
 
GVD altijd weer klote om te horen :o

AS zondag is het voor mij precies 1 jaar geleden dat mijn leven drastisch veranderde :?
Dus weet wat je allemaal te wachten kan staan |(

Hopelijk treft hij het een stuk beter dan ik '(

beterschap !!


btw....

u got mail in a minute ;)
 
geen mailadres bekend |(

dan maar even zo.
Ik kan de omvang van het ongeluk vanaf hier natuurlijk niet beoordelen.
Hoop dat het met een sisser afloopt !
Mits dit niet het geval is.....
Mijn leven veranderde erg drastisch een jaar geleden.
lees hier maar hoe mijn afgelopen jaar er uit zag :? (mits behoefte toe is)

Misschien kan je dingen dan aan zien komen en optijd gewenste hulp bieden.
Ben bezig met een uitgebreide lezing over "zware ongelukken" en hun nasleep op te zetten.
Maar heb de verkorte versie helaas nog niet klaar :N

Dus...
zijn er vragen dan hoor ik het wel.

Succes TS en beterschap voor je maatje
:W
 
Zo als het er nu uitziet heeft hij een gebroken bovenbeen, gebroken pols en ligt hij her en der goed open. Tis vlak bij zijn huis gebeurt. Hoorde ook net dat de (excuus me, ik hou echt van hem) stomme kloot het nodig vond om zonder pak met losse gympys aan even vol een bocht in te duiken. Naast het feit dat ik erg ongerust ben komt er dus ook een raar gevoel van woede in mij boven die ik zo een,twee,drie geen plaats weet te geven. Hij is verder stabiel en wordt nu verder onderzocht.
 
geen mailadres bekend |(

dan maar even zo.
Ik kan de omvang van het ongeluk vanaf hier natuurlijk niet beoordelen.
Hoop dat het met een sisser afloopt !
Mits dit niet het geval is.....
Mijn leven veranderde erg drastisch een jaar geleden.
lees hier maar hoe mijn afgelopen jaar er uit zag :? (mits behoefte toe is)

Misschien kan je dingen dan aan zien komen en optijd gewenste hulp bieden.
Ben bezig met een uitgebreide lezing over "zware ongelukken" en hun nasleep op te zetten.
Maar heb de verkorte versie helaas nog niet klaar :N

Dus...
zijn er vragen dan hoor ik het wel.

Succes TS en beterschap voor je maatje
:W
wow! jij mag van geluk spreken dat je niet zoals je maatje in hetzelfde schuitje zat. veel aandringen bij de verzekering helpt meestal wel, als je moet wachten op hen voor geld krijg je het nooit.

TS, sterkte!
 
geen mailadres bekend |(

dan maar even zo.
Ik kan de omvang van het ongeluk vanaf hier natuurlijk niet beoordelen.
Hoop dat het met een sisser afloopt !
Mits dit niet het geval is.....
Mijn leven veranderde erg drastisch een jaar geleden.
lees hier maar hoe mijn afgelopen jaar er uit zag :? (mits behoefte toe is)

Misschien kan je dingen dan aan zien komen en optijd gewenste hulp bieden.
Ben bezig met een uitgebreide lezing over "zware ongelukken" en hun nasleep op te zetten.
Maar heb de verkorte versie helaas nog niet klaar :N

Dus...
zijn er vragen dan hoor ik het wel.

Succes TS en beterschap voor je maatje
:W

Tering wat een verhaal zeg. Dan zit het niet mee.... aan de andere kant, je bent er tenminste nog! Kantetekening bij je site: man man wat een onleesbaar gedoe zeg, met die drukke achtergrond waar te tekst overheen valt...

@ts: sterkte man. We lezen het wel weer hier.
 
Zo als het er nu uitziet heeft hij een gebroken bovenbeen, gebroken pols en ligt hij her en der goed open. Tis vlak bij zijn huis gebeurt. Hoorde ook net dat de (excuus me, ik hou echt van hem) stomme kloot het nodig vond om zonder pak met losse gympys aan even vol een bocht in te duiken. Naast het feit dat ik erg ongerust ben komt er dus ook een raar gevoel van woede in mij boven die ik zo een,twee,drie geen plaats weet te geven. Hij is verder stabiel en wordt nu verder onderzocht.

Je mag best een btje boos op hem zijn, want door zijn onverantwoordelijke gedrag heeft hij niet alleen zichzelf benadeeld, maar het had jou ook zowat een goede vriend gekost.
Dus zeg hem later maar eens flink de waarheid als hij wat opgeknapt is, maar knijp verder je handjes dicht dat hij er nog is en dat je nog van hem mag genieten (als vriend dan hè :+ )!
 
Terug
Bovenaan Onderaan