shit ik ben gezakt

sporter

MF'er
18 aug 2004
79
0
Hoogeveen
Tjonge wat baalde ik vandaag. Eindelijk motorrijden dacht ik, nee dus. Eigenlijk verliep alles hartstikke goed. Ik had na mijn gevoel geen grote fouten gemaakt. ik was dan zeer verontwaardigd dat de examinator zij dat ik was gezakt. Hij vond, dat ik af en toe wat zwabberde. Het waaide vandaag behoorlijk, dus ja af en toe bij zijwind merk je dat wel. Ook mijn instructeur vond dat hij mij veel te streng beoordeelde hierop. De ellende is, dat je niks kan doen hiertegen.

Dikke shit dus.
 
:P Heeft hij ook eventjes voorgedaan hoe je dat zwabberen dan moet voorkomen?

Sneu voor je, kost je weer een smak geld en wachten :X
 
Ach, er slagen er maar weinig de eerste keer, komt de volgende keer wel goed.
 
Jammer. Da's inderdaad niet fijn als je zelf wél het gevoel had, dat je goed hebt gereden. Volgende keer beter!
 
jammer man, kost je ook nog eens een hoop doekoes.
succes de volgende keer en onthoud maar dat je volgend seizoen gewoon rondrijd :]
 
Tjonge wat baalde ik vandaag. Eindelijk motorrijden dacht ik, nee dus. Eigenlijk verliep alles hartstikke goed. Ik had na mijn gevoel geen grote fouten gemaakt. ik was dan zeer verontwaardigd dat de examinator zij dat ik was gezakt. Hij vond, dat ik af en toe wat zwabberde. Het waaide vandaag behoorlijk, dus ja af en toe bij zijwind merk je dat wel. Ook mijn instructeur vond dat hij mij veel te streng beoordeelde hierop. De ellende is, dat je niks kan doen hiertegen.

Dikke shit dus.

ZUI-GEND :(

gwoon 2de keer wel slagen :) :]

[me]MechanicalAnimal had ook een her nodig[/me]
 
sux man heb het zelf ook mee gemaakt
eerste 2 keer heel goed gereden ook volgens me instructeur
en de 3e keer dat ik af moest rijden ging het echt voor geen meter
alles ging verkeerd
maar jah 3e keer wel gehaald :) ik hoop niet dat je het zelfde
mee maakt kost een hoop duiten
 
man! Ik zou dan echt zwaar balen van zon naaistreek. Zwabberen is echt een vaag excuus zeg...nog nooit van gehoord.

Zelf nooit meegemaakt, maar ik was er altijd wel bang voor en ik hoor inderdaad wel vaker dat mensen zakken voor ogenschijnlijke onzin
 
ik reed gemiddeld 20 km/p te hard ( snelweg) dat vond mijn examinator juist goed :S..

vage lui die examinatoren...
 
Ik ken het gevoel. Bij mijn eerste keer vond de examinator dat ik de te dicht langs twee tegemoetkomende joggers reed. Ik zweer je, de afstand was zeker één meter. Examinator: als een van de twee een armbeweging gemaakt zou hebben, had hij je spiegel geraakt en zou je op je gezicht zijn gegaan (!!!). Waarschijnlijk had ik hem bij het kennismakingsgesprek niet bij zijn voornaam moeten noemen.

Hoe dan ook, erg jammer voor je; volgende keer gewoon 'doen'. Is mij destijds ook gelukt. Succes!
 
Hey dik balen,
Is mij ook overkomen, de eerste keer dat ik moest afrijden, alles ging helemaal naar wens, kom ik terug??? dikke fuck gezakt??? ja gezakt....
Ik heb altijd de quota van het cbr als onzin afgedaan maar begon toch erg te twijfelen. Mij rij instructeur ook.
MAar hoe dan ook er begon ook al een lampje te branden toen ik via de portofoon mij rij instructeur slecht kon verstaan vanwege de knetterharde muziek op de achtergrond.......

Sterkte ermee, en mijn ervaring was wel dat de tweede keer examen mijn beste les ooit is geweest
 
Dik balen B|

Volgende keer ga je slagen *D

[me]Sjoske , die het ook niet in een keer lukte[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan