shit me motor :(

het verschil tusse een groene afval bak en een groene moto is niet veel .. ze hebben allebei een groene kleur en laten ze nu allebei 2 wielen en 2 handvaten hebben! .. :z
 
Tja, da's de mentaliteit van tegenwoordig ... 'niemand gezien, dan snel wegwezen'

Mooi balen in ieder geval.
Is het allemaal nog een beetje eenvoudig te repareren ?
kuip voor moet vervangen worden, is een bevestigingspunt afgebroken.
Demper is niet heel schokkend . (hij doet het nog gewoon dan he ;) )
Gas blijft hangen, waarschijnlijk stuurdemper een tik gekregen.
Rempendaaltje kon ik 1 2 3 niet zien hoe erg het was ivm schemering.
Verder hier en daar nog een kras(je).
Bedrag durf ik niet te noemen, daar hebben we (ik hoop) Safe voor :)

Buurvrouw zou trouwens snel terugkomen om alles af te handenlen (had haast en moest weg blablabla), maar is tot op heden nog niet gezien. Zijn ff naar de plizie geweest en alles komt goed, is verzereringswerk nu.





Tis jammer dat ik er zelf niet bij was op het moment, want ik denk dat het dan ff iets anders had gelopen B|
 
Nou, als ik dit zo hoor is die er met een aardige gang tegenaan gecrossd.
Da's volgens mij geen zacht tikje met omvalschade '(

Blijft balen, hoop dat het allemaal een beetje netjes wordt afgehandeld door verzekering enzo.

Schrik goed te pakken zeker ?
 
Nou, als ik dit zo hoor is die er met een aardige gang tegenaan gecrossd.
Da's volgens mij geen zacht tikje met omvalschade '(

Blijft balen, hoop dat het allemaal een beetje netjes wordt afgehandeld door verzekering enzo.

Schrik goed te pakken zeker ?
nope, motor stond op middenbok en ze is aan de achterkant dr tegenaan gereden. Motor heeft dus maar een relatief klein tikje nodig en hij moet net maar ongelukkig vallen '(
 
Net zoals fer al zegt ff naar politie geweest. Ben expres zelf rijdend op de motor gegaan. Hij rijdt nog prima (gelukkig) maar me gas blijft wel boven de 7000 toeren hangen :(

@ lady monster: speciaal voor jou een piccie van me motor ;)

full
 
Dat is echt aso zeg....
Dat krijg je van mensen die rijden in te grote auto's....
 
Daar ben je lekker mee zeg! B|
Wat een muts :(

Succes met het herstel :)
 
Volgens mij stond je motor toch wel op een vreemde plek, als men hem aanziet voor een groene bak.

Ik hb het al eens eerder gezegd: "Zet je motor zo neer dat ze er met een auto niet bij kunnen". Een motor dwars in een parkeervak zetten, of op een andere plek waar veel autos dichtbij komen is vragen om moeilijkheden, er is altijd wel een sukkel die niet uitkijkt.
 
Da's alweer balen Joyce. Dat jij dat nou weer moet hebben :(
Hopen maar dat alles netjes door de verzekering wordt afgehandelt.
Zorg je dat ie voor 14 november weer helemaal in orde is? 8-) ;)
 
:(
Vroeger zelfde meegemaakt...
Was toen een bakkerswagen die langs de deuren verkoopt.
Hij reed toen achteruit een werft op bij een tuinder.
Duwde zo mijn Goldwing ( gl 1000 ) onder een grote aanhanger. !!!!
Sta je toch raar te kijken,'k stond alleen maar te bedenken hoe ik in vredesnaam
die motor daaronder vandaan moest krijgen...
Moest toen wel alles op alles zetten om die knakker te laten tekenen e.d.
Wat een zak! Dach'tie, omdat het prive terrein was, dat er andere regels waren omtrent schuldvraag.

Ik hoop dat je beter en sneller behandeld wordt met je geleden schade. ;)

Greetings .. :+ KAWAidioot :+
 
BALEN!!!!





Tijd voor een nieuwe meeting ;)


de oepsbuurvrouwikzaguwautoniettijdensmijnburnoutmeeting



:+
Zal ik je wat moois vertellen?? Was de ex-vrouw van die zak waarvoor die andere meeting was :X

Volgens mij stond je motor toch wel op een vreemde plek, als men hem aanziet voor een groene bak.

Ik hb het al eens eerder gezegd: "Zet je motor zo neer dat ze er met een auto niet bij kunnen". Een motor dwars in een parkeervak zetten, of op een andere plek waar veel autos dichtbij komen is vragen om moeilijkheden, er is altijd wel een sukkel die niet uitkijkt.
Op zo een vreemde plek stond ie niet hoor. Ik was ff binnen om vervolgens eigenlijk weer weg te gaan. Dus hij stond voor de deur, voor de fiets van haar dochter. Ik woon in een woonerf en volgens de politie mag ik mijn motor daar gewoon neerzetten.

Da's alweer balen Joyce. Dat jij dat nou weer moet hebben :(
Hopen maar dat alles netjes door de verzekering wordt afgehandelt.
Zorg je dat ie voor 14 november weer helemaal in orde is? 8-) ;)
Komt helemaal goed 8-) Ik kan er zo ie zo gewoon op rijden en anders vraag ik wel om een leenfiets :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan