shit me motor :(

Ik woon in een woonerf en volgens de politie mag ik mijn motor daar gewoon neerzetten.

Het gaat er niet om of het wel of niet mag. Als de politie zegt dat je je motor onafgesloten met de sleutels in het contact de hele nacht buiten mag laten staan doe je dat dan ook?

Het is allemaal lullig, de verzekering zal het wel betalen, maar het kost weer een heleboel tijd en papierwerk om de motor weer in orde te krijgen.

Waarschijnlijk zal je voortaan wel beter oppletten hoe en waar je hem zet.
Ik zet mijn motor meestal op de stoep, of tussen een paar paaltjes, en als ik mijn motor toch op de weg in een parkeervak moet zetten dan zet ik hem zo asociaal dat er geen auto meer voor of achter past.
 
reactie van buurvrouw: Ik dacht dat ik de groene bak raakte |( |(

Dat meen je toch niet??? Ik mag aannemen dat het verschil tussen een motor en een groene bak wel duidelijk is :(


En dat was weer een heerlijk voorbeeld van beschaving...en als je in leren motoroutfit een winkel binnen komt dan zien ze je niet staan...zon buurvrouw..
 
Het gaat er niet om of het wel of niet mag. Als de politie zegt dat je je motor onafgesloten met de sleutels in het contact de hele nacht buiten mag laten staan doe je dat dan ook?

Het is allemaal lullig, de verzekering zal het wel betalen, maar het kost weer een heleboel tijd en papierwerk om de motor weer in orde te krijgen.

Waarschijnlijk zal je voortaan wel beter oppletten hoe en waar je hem zet.
Ik zet mijn motor meestal op de stoep, of tussen een paar paaltjes, en als ik mijn motor toch op de weg in een parkeervak moet zetten dan zet ik hem zo asociaal dat er geen auto meer voor of achter past.
ja dat snap ik ook allemaal wel, en je hebt ook gelijk, maar ik vond het zelf een beetje asociaal me motor op een parkeerplek neer te zetten. Ik bedoel er is altijd al een te kort aan plekkies en als die van mij ook voor de deur kan staan...............

Maar goed blijkbaar is dat dus wel nodig en zal voortaan me motor gewoon op een parkeerplekkie zetten, dan maar asociaal me motor blijft zo iig wel heel *D
 
Maar goed blijkbaar is dat dus wel nodig en zal voortaan me motor gewoon op een parkeerplekkie zetten, dan maar asociaal me motor blijft zo iig wel heel *D
Jep, volgende keer zijn er dus 5 a 6 plekken kwijt, simpel, gaan we het toch zo doen
 
[offtopic]
Fietser naar de heuvelrug route? leuke route zeker ;)
Ga je nog rijden of moet eerst de gashandel gefikst worden?
[/offtopic]
 
`balen lady j succes met de afhandeling.

en ALS ze had door gereden gewoon politie bellen had ze ook nog een flinke bekeuring kunnen krijgen door rijden na ongeval
 
nope ze heeft d'r ma en broertje als getuige, was namelijk ook het eerste wat me te binnen schoot Bert
 
`balen lady j succes met de afhandeling.

en ALS ze had door gereden gewoon politie bellen had ze ook nog een flinke bekeuring kunnen krijgen door rijden na ongeval
Klopy, maar vanwegen het feit dat Joyce die vrouw uiteindelijk staande heeft weten te houden, gaat dit niet door en is uiteindelijk ook helemaal niet belangrijk.
Feit is wel dat die ho*r nog steeds niet terug is gekomen om alles netjes af te handelen :(


Kleine toevoeging op de schade, gashendel blijft hangen omdat het stuur scheef is '(
 
reactie van buurvrouw: Ik dacht dat ik de groene bak raakte |( |(

Dat meen je toch niet??? Ik mag aannemen dat het verschil tussen een motor en een groene bak wel duidelijk is :(


Die motor van je was toch in ieder geval groen hè! })
 
[offtopic]
Fietser naar de heuvelrug route? leuke route zeker ;)
Ga je nog rijden of moet eerst de gashandel gefikst worden?
[/offtopic]
ga zo wel ff rijden, flink ff sturen kijken hoe ie zich houdt. Hoop dat het allemaal een beetje meevalt.

Dus als er iemand nog zin heeft om mee te gaan ;)
 
sorry, moet echt ff wat gaan doen aan school. Volgende keer ben ik weer van de partij met m'n ER-5 superbike ;)
 
ja dat zo ie zo, ze werkt nou niet echt mee.

heb net een stuk van 40 kilomter gereden. onderweg bedacht ik me het volgende: mijn motor is terug getuned, maar dat is gedaan op het gas (met een pen bij me gas hendel zodat ie niet helemaal meer open kan, kan dat :? )

Nu denk ik dat me gas het zo klote doet doordat dat pennetje door de klap de verkeerde kant op is geschoten. Hij trekt namelijk ook veel langzamer op, en in zijn 1 kan ik nu nog maar 40 km/u voordat ie in het rood schiet terwijl voor de val haalde ik makkelijk de 80. Iemand een id of dat kan?

Verder stuurt ie wel normaal, alleen dat gas :( ow echt super irritant! En het is nog wel zulk lekker weer '(
 
ja dat zo ie zo, ze werkt nou niet echt mee.

heb net een stuk van 40 kilomter gereden. onderweg bedacht ik me het volgende: mijn motor is terug getuned, maar dat is gedaan op het gas (met een pen bij me gas hendel zodat ie niet helemaal meer open kan, kan dat :? )

Nu denk ik dat me gas het zo klote doet doordat dat pennetje door de klap de verkeerde kant op is geschoten. Hij trekt namelijk ook veel langzamer op, en in zijn 1 kan ik nu nog maar 40 km/u voordat ie in het rood schiet terwijl voor de val haalde ik makkelijk de 80. Iemand een id of dat kan?

Verder stuurt ie wel normaal, alleen dat gas :( ow echt super irritant! En het is nog wel zulk lekker weer '(

hey wat vevelend allemaal ....
 
ja dat zo ie zo, ze werkt nou niet echt mee.

heb net een stuk van 40 kilomter gereden. onderweg bedacht ik me het volgende: mijn motor is terug getuned, maar dat is gedaan op het gas (met een pen bij me gas hendel zodat ie niet helemaal meer open kan, kan dat :? )

Nu denk ik dat me gas het zo klote doet doordat dat pennetje door de klap de verkeerde kant op is geschoten. Hij trekt namelijk ook veel langzamer op, en in zijn 1 kan ik nu nog maar 40 km/u voordat ie in het rood schiet terwijl voor de val haalde ik makkelijk de 80. Iemand een id of dat kan?

Verder stuurt ie wel normaal, alleen dat gas :( ow echt super irritant! En het is nog wel zulk lekker weer '(

B| klote voor je joyce '(
Zou z.s.m. ff bij safe langs gaan voordat je brokken maakt omdat je fietsje stuk gaat of niet naar behoren functioneert. Gas bediening is aardig crusiaal ;)
 
B| klote voor je joyce '(
Zou z.s.m. ff bij safe langs gaan voordat je brokken maakt omdat je fietsje stuk gaat of niet naar behoren functioneert. Gas bediening is aardig crusiaal ;)
ja je hebt volkomen gelijk, zeg net ook tegen fer mijn motor is mijn motor niet meer, Hij reageerd nu zo klote..................

Baal nu wel ff dat safe niet open is op maandag, heb altijd zo een briljant gevoel voor timing :P
 
ja dat zo ie zo, ze werkt nou niet echt mee.

heb net een stuk van 40 kilomter gereden. onderweg bedacht ik me het volgende: mijn motor is terug getuned, maar dat is gedaan op het gas (met een pen bij me gas hendel zodat ie niet helemaal meer open kan, kan dat :? )

Nu denk ik dat me gas het zo klote doet doordat dat pennetje door de klap de verkeerde kant op is geschoten. Hij trekt namelijk ook veel langzamer op, en in zijn 1 kan ik nu nog maar 40 km/u voordat ie in het rood schiet terwijl voor de val haalde ik makkelijk de 80. Iemand een id of dat kan?

Verder stuurt ie wel normaal, alleen dat gas :( ow echt super irritant! En het is nog wel zulk lekker weer '(

Typisch, die van mij is echt in het blok begrensd, inlaten etc. Maar heb wel eens gehoord van de dealer dat ze het zo doen ja, dus die mogelijkheid zou zeer goed kunnen...
 
Typisch, die van mij is echt in het blok begrensd, inlaten etc. Maar heb wel eens gehoord van de dealer dat ze het zo doen ja, dus die mogelijkheid zou zeer goed kunnen...
die van mij kon niet legaal terug getuned worden omdat ie te oud is. Verklaard wel alles als het zo is met dat pennetje.
 
Vrouwen achter het stuur :] , bloed aan de muu ehm :? motor :+

full
stupid.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan