shit me motor :(

hee Lady, balen joh dattie kapot is. ;(
en ook puur toeval dat het die vrouw is. geeft toch wat te denken zoals al werd gezegd.

hoop dat je er een beetje op vooruit gaat. en tegen de expert zeggen dat hij helemaal schade vrij was, anders trekken ze daar ook weer een bedrag voor af. overigens maakt het voor de verzekering niets uit of het een 25kW model is, of een 150kW model. je bent gewoon de eigenaar, en zij bepalen niet of je er op mag rijden of niet. maar safe regelt dat waarschijnlijk volledig voor je
in elk geval succes met de afhandeling.
en hoop ze snel mogelijk weer :]

maarre misschien kun je de motor van vriendlief wat vaker meenemen nu :+
als je er maar wel voorzichtig mee bent
 
Zo'n verhaal ken ik alleen was het bij mij mijn broertje :X En zoals ik gisteren al zei: dat is mooi kut :( '( Gelukkig heb je haar nog kunnen stoppen en zal het verzekeringswerk worden. Komt weer helemaal goed met dat groene monster van je :)
 
Hey Joyce, das balen zeg. :(

Ongelukje kan natuurlijk altijd gebeuren, maar om dat vervolgens gewoon weg te rijden is gewoon :X .
 
Nu denk ik dat me gas het zo klote doet doordat dat pennetje door de klap de verkeerde kant op is geschoten. Hij trekt namelijk ook veel langzamer op, en in zijn 1 kan ik nu nog maar 40 km/u voordat ie in het rood schiet terwijl voor de val haalde ik makkelijk de 80. Iemand een id of dat kan?

Even een vraag, je zegt 'voordat ie in het rood schiet' Bedoel je daar de toerenteller mee? Schiet die in het rood terwijl je nog maar 40 rijdt?
Als dat zo is heeft het niets met je gas te maken maar zal de koppeling waarschijnlijk iets slippen. Dat kan ook de rest van het verhaal, langzamer optrekken, verklaren. Wellicht is er bij het koppelingshendel of het armpje van koppelingsbediening op het blok wat verbogen.
 
Aardig zo'n buurvrouw! :o

moest je es vragen wat ze zou vinden als je met een object kei hard tegen haar auto ging knallen :X

Maar jongens kom op zeg, een verschil tussen een motor en een afvalbak zie je toch wel (ook nog diep in de nacht) |(
 
Ja, en de buuv nu nog steeds stug ontkennen ook??

Zoek foto's van je motor zónder schade en maak foto's met schade.
Heb ook je getuigen klaar staan die kunnen bevestigen dat je motor eerst géén schade had en nu wel.
 
Even een vraag, je zegt 'voordat ie in het rood schiet' Bedoel je daar de toerenteller mee? Schiet die in het rood terwijl je nog maar 40 rijdt?
Als dat zo is heeft het niets met je gas te maken maar zal de koppeling waarschijnlijk iets slippen. Dat kan ook de rest van het verhaal, langzamer optrekken, verklaren. Wellicht is er bij het koppelingshendel of het armpje van koppelingsbediening op het blok wat verbogen.
:^
Zat ik inderdaad ook aan te denken...

Mooi klote zo Lady J. Niet te lang mee rond rijden en snel naar Safe brengen, anders zal je door het 'andere' gevoel alleen maar een afstand voelen naar je motor en het goede gevoel kwijt maken.
En als buuf lang op zich laat wachten slepen we haar uit d'r huis, maar je kunt natuurlijk ook de plaatselijke politie bellen ;)

Weglopen na ongeval, das ook strafbaar toch? :P
 
Oh ja, voor ik het vergeet. Als je inderdaad denkt dat het toch de koppeling is die slipt zou ik er zeker niet mee gaan rijden. Laat safe hem dan maar ophalen. Je loopt anders een dikke kans de koppelings plaat voortijdig te verslijten. Kan aardig onnodig in de flappen lopen.
 
Oh ja, voor ik het vergeet. Als je inderdaad denkt dat het toch de koppeling is die slipt zou ik er zeker niet mee gaan rijden. Laat safe hem dan maar ophalen. Je loopt anders een dikke kans de koppelings plaat voortijdig te verslijten. Kan aardig onnodig in de flappen lopen.
duidelijk dat ik niet had moeten gaan rijden, want dan krijg je dit:

ongelovelijk! Hoe veel pech kan iemand hebben?????

;( ;(

Voor mij geen motor rijden meer totdat ie helemaal gemaakt is :(
 
Nou de taxatie is gedaan, schade: 2280.23 pleuro :(

ff een op somming:

Kontdeel rechts + sticker -----> 319.21
Achterspatbord -----> 86.28
Demper rechts+ pakking -----> 235.02
Voetsteun + Rubber R.V. -----> 29.32
Onderkuip -----> 251.93
Spiegel Rechts -----> 60.18
Remgreep -----> 46.62
Stuurgewicht + bout -----> 23.34
stuurhelftpen R + Bout -----> 36.28
Ravo R.V. -----> 35.24
Kuipsteun -----> 125.50
Bovenkuip + stickers -----> 605.65
zij L -----> 49.88
zij R -----> 49.88
Voorkap -----> 15.90



En tot slot 6 man uurtjes.

Nou daar ben ik dan lekker mee, hoop dat het een beetje op schiet met de verzekering. maar dat zal wel weer niet :X B|
 
Nou de taxatie is gedaan, schade: 2280.23 pleuro :(

ff een op somming:

Kontdeel rechts + sticker -----> 319.21
Achterspatbord -----> 86.28
Demper rechts+ pakking -----> 235.02
Voetsteun + Rubber R.V. -----> 29.32
Onderkuip -----> 251.93
Spiegel Rechts -----> 60.18
Remgreep -----> 46.62
Stuurgewicht + bout -----> 23.34
stuurhelftpen R + Bout -----> 36.28
Ravo R.V. -----> 35.24
Kuipsteun -----> 125.50
Bovenkuip + stickers -----> 605.65
zij L -----> 49.88
zij R -----> 49.88
Voorkap -----> 15.90



En tot slot 6 man uurtjes.

Nou daar ben ik dan lekker mee, hoop dat het een beetje op schiet met de verzekering. maar dat zal wel weer niet :X B|

Daar ben je mooi klaar mee.... Kan je niet beter een nieuwe motor kopen dan.
kost die schade je niet meer dan de motor je ooit heb gekost???? :?

Ik zou die buurvrouw d'r schoot hondje platrijden ofzo ( als ze die heeft ).
Wat een doos zeg... B|
 
wow man wat een bedrag. zou bijna zeggen dat je buurvrouw er met een rotgang tegenaan is gereden. zoiets moet je toch zien en horen zou ik zeggen. rare vogel dat het is.
maar bon in elk geval krijg je de schade wss vergoed. tis idd misschien een idee om een andere te kopen, en deze te verkopen aan een handelaar. best kans dat je er meer voor terug krijgt dan je ervoor betaald hebt, en dan heb je gewoon weer een verse fiets, ipv een fiets waar een ongeluk mee gebeurt is. Ik weet dat je gek was op je motortje, maar toch het overwegen waard hoor.
 
wow man wat een bedrag. zou bijna zeggen dat je buurvrouw er met een rotgang tegenaan is gereden. zoiets moet je toch zien en horen zou ik zeggen. rare vogel dat het is.
maar bon in elk geval krijg je de schade wss vergoed. tis idd misschien een idee om een andere te kopen, en deze te verkopen aan een handelaar. best kans dat je er meer voor terug krijgt dan je ervoor betaald hebt, en dan heb je gewoon weer een verse fiets, ipv een fiets waar een ongeluk mee gebeurt is. Ik weet dat je gek was op je motortje, maar toch het overwegen waard hoor.
ja ik weet dat dat voor veel mensen een optie zou zijn, maar ik doe dat echt niet. Ik ben gewoon helemaal weg van die fiets, en volgens de dealer is ie verders ok. Ik wil gewoon liever geen afstand doen van deze fiets. Maar goed misschien zou het toch moeten ;(
 
hee scheet
ik las dat je gespot was door fuck, dus dat betekend dattie weer rijd. vertel er eens wat meer over

groeten van wuf en MFoma
 
reactie van buurvrouw: Ik dacht dat ik de groene bak raakte |( |(

Dat meen je toch niet??? Ik mag aannemen dat het verschil tussen een motor en een groene bak wel duidelijk is :(


pak de motor...wacht op de buuf.
Rijd in de 1e versnelling vol tegen haar aan...

ow..sorry...ik dacht dat ik een duif raakte
|(
 
NOu up date:

Nope hij is nog niet gemaakt (gaat morgen eindelijk gebeuren) ik moest wel ff met de motor naar me werk omdat de treinen niet reden O-)

Gisteren is ook alles met de verzekering afgehandeld. Die muts van een buuv heeft het schade formulier ondertekend en opgestuurd. Mannetje van de verzekering heeft het formulier ter plekke met mij aan de tel behandeld en het geld is onderweg *D

Dus al met al eind goed al goed, lady j kan van het weekend weer lekker :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan