shit me motor :(

Lady j

MF veteraan
29 aug 2002
2.390
0
omgeving den haag
Zit ik net lekker achter de pc, hoor ik buiten een doffe tik. Ik kijk naar buiten en ik zie zo me motor omvallen ;(

Ik sta binnen 2 seconden buiten en de reden van het omvallen is me snel duidelijk. De buurvrouw is tijdens het uitparkeren tegen me motor aan geknald :( Ik kan haar nog net stoppen want mevrouw peerde hem alweer bijna |(

Schade is aanzienlijk, behoorlijke krassen in me kuip voor. Me uitlaat is ingedeukt. Me rempedaaltje en omgebogen naar binnen. En me spiegeltje is mol.

Ik zit nu finaal te shaken hier achter de pc, heb net schade formuliertjes ingevuld en nu is het maar afwachten.
 
pfff, klote. Ik heb ongeveer hetzelfde gehad met een UPS-bus die achteruit reed....

Maar gelukkig wel verzekeringswerk :)
 
Buurvrouw Tokkie ??

GVD.. Nou m'n buurvrouw had ook der schrik van der leven gehad denk!! :(

tssssss.. zwaar kut.
 
tjonge.. ik kan me er zo kwaad om maken als mensen een motor omver rijden en dan net willen doen alsof er niks aan het handje is. en dan nog je buren nota bene. je zou toch wat meer hoffelijkheid verwachten.
 
Waarom woon je ook naast zo,n onhandig mens.....Maar sterkte enne schuldvraag is niet zo moeilijk in dit geval!!
 
reactie van buurvrouw: Ik dacht dat ik de groene bak raakte |( |(

Dat meen je toch niet??? Ik mag aannemen dat het verschil tussen een motor en een groene bak wel duidelijk is :(
 
tjonge.. ik kan me er zo kwaad om maken als mensen een motor omver rijden en dan net willen doen alsof er niks aan het handje is. en dan nog je buren nota bene. je zou toch wat meer hoffelijkheid verwachten.
:^ Niks aan toe te voegen... Ongelovelijk hoe onverschillig mensen af en toe kunnen reageren B|
 
:( ,

heeft die k*t nog een rede geven waarom ze (probeerde) weg te gaan??

**was weer eens te langzaam, laat maar**
 
Weer een wijf wat niet ken rije ;) Wanneer richt de emancipatie zich nu eens op verkeersinzicht?

ps. over een kam? muwah, wij hebben zelf een buurman die deze praktijken van tijd tot tijd ook niet schuwt B|
 
Sja, en zo zat ik in m'n koekblik vorige week ook bijna in de flank van een taxibusje die van links kwam. Had de auto voor me wel gezien, maar mij niet. En ik rij in een auto met mijn lichten aan. Ik kon het nog NET voorremmen. Met een motor had ik er in gezeten...

Mensen zien dus wel vaker iets anders dan er daadwerkelijk is... Maar wegrijden... B|
 
heb jij toevallig iets van Lady J op je voorruitje zitten.. volgens mij zag ik zoiets rijden vorige week in zoetermeer, vlakbij safe..
 
reactie van buurvrouw: Ik dacht dat ik de groene bak raakte |( |(

Dat meen je toch niet??? Ik mag aannemen dat het verschil tussen een motor en een groene bak wel duidelijk is :(

Ik weet niet wat voor motor je rijdt. (tweede alinea) :)

Maar even serieus moet je wel merken. Belachelijk. En hem dan nog willen smeren ook. Gelukkig kon je haar nog stoppen. Scheelt een hoop getouwtrek. En scheelt haar vermoedelijk een artikel 7.
 
je woont ook in zoetermeer zie ik.. ik heb precies hetzelfde gehad, je moet ff je motor naar safe brengen, zij maken een (lekker ruim) schaderapport voor je en regelen alle shit met de verzekeringsmaatschappij.. met dat mannetje dat gaat langskomen enzo.. je geld krijg je sowiezo
 
Ik weet niet wat voor motor je rijdt. (tweede alinea) :)

Maar even serieus moet je wel merken. Belachelijk. En hem dan nog willen smeren ook. Gelukkig kon je haar nog stoppen. Scheelt een hoop getouwtrek. En scheelt haar vermoedelijk een artikel 7.
ik rijd op een groene kawasaki gpz 500s
 
ik rijd op een groene kawasaki gpz 500s


Tja dan wordt het al wat moeilijker voor zo'n buuv om onderscheid te maken tussen een groene bak en ..... een groene kawa-bak!! Vanwege de kleur natuurlijk en haar bijziendheid! Dat moge duidelijk zijn.

Maar zonder gekheid, sneu voor je!
 
Tja, da's de mentaliteit van tegenwoordig ... 'niemand gezien, dan snel wegwezen'

Mooi balen in ieder geval.
Is het allemaal nog een beetje eenvoudig te repareren ?
 
Ik sta vanmiddag (vooraan)bij het stoplicht, licht gaat op groen maar ik ben even een seconde afgeleid door een Amsterdamse schone. De Mevrouw achter me had kennelijk een andere smaak en geeft gas en rijdt tegen me aan! Gdvvrrrr, welliswaar heel zachtjes maar tering man, je zou zo'n wijf toch :X
 
Ik sta vanmiddag (vooraan)bij het stoplicht, licht gaat op groen maar ik ben even een seconde afgeleid door een Amsterdamse schone. De Mevrouw achter me had kennelijk een andere smaak en geeft gas en rijdt tegen me aan! Gdvvrrrr, welliswaar heel zachtjes maar tering man, je zou zo'n wijf toch :X

Misschien had ze een excuus nodig om je telefoonnummer te vragen O-)

Maar, blijft balen dat soort geintjes
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan