SHIT! Mijn fiets is gejat!!!

Abby

MF'er
2 nov 2001
88
0
Mijn fiets is afgelopen donderdag gejat!!!
Ik had\'um beveiligd met een (knipveilig) Abusslot. Nou ja knipveilig zal\'ie zeker zijn maar een oplettende winkelier vertelde mij dat de fiets gewoon opengemaakt werd met een sleutel. Hij vertrouwde \'t zaakje al niet maar doordat het slot er gewoon met de sleutel vanaf ging wist hij het ook niet zeker.
Je had mij donderdag zeker niet moeten tegenkomen... KWAAD DAT IK WAS. Als ik ook maar iemand op MIJN fiets was tegengekomen had ik\'um zeker van de fiets afgeslagen. ZO!
Gelijk aangifte gedaan en ik kreeg het mee naar huis om in te vullen. Ze vertelde op het bureau vervolgens dat het zo langzamerhad onbegonnen werk was om alle aangiftes volledig te behandelen.

Da\'s lekker, kan wel janken mijn prachtige 7 versnelling tellende, 3 jaar oude ralleigh zie ik waarschijnlijk NOOIT meer terug. Evenals mijn regenpak!




n.b. per abuis staat deze topic ook in \'welk soort slot\'
Nou ja, zie maar. :)
 
Is het al zo laat? Ik ga naar bed. :z
Fijn, \'t is zondag dus lekker UITSLAPEN! :)
 
Mijn fiets is afgelopen donderdag gejat!!!

[KNIP]

n.b. per abuis staat deze topic ook in \'welk soort slot\'
Nou ja, zie maar. :)

Ik heb net onder het genot van mijn vriend Bacardi de film The Doors zitten kijken, stap koud achter de pc en kom hier een topic tegen dat iemands fiets is gejat........

Vervolgens zie ik beelden voor me van Jim op een motor :? :? (ja lekker vaag ja)

Dan kom ik zo\'n beetje halverwege de topic van Abby gelezen te hebben tot de ontdekking dat het niet over ene motor maar over een FIETS gaat :+ :+

Goed goed, shoot me, i\'m dead.......(en zometeen ook naar bed)
 
Gewoon opengemaakt met een sleutel? Een Abus-slot? Vreemd... ik zou denken dat het een sleutelmaker zou zijn geweest, want die beschikken vaak over dat soort sleutels.

Zo heeft een vriendin van me ooit d\'r eigen eens buitengesloten. Had ze de sleutelmaker gebeld die vervolgens kwam aandraven. Met een simpele sleutel (\"loper\") maakte hij de deur open alsof het de originele sleutel was.
Eigenlijk ook niet zo\'n prettig idee...

... zo zou dan ook een slot aan men motor niet heel beveiligend wezen? Hoop ut nie!
 
Gaat het over een gewone fiets. |( Tjemig... Dacht al \'7 versnellingen :? \'

Wel lullig, maar dan jat je toch gewoon een nieuwe. Net zo makkelijk
 
BYM, wat lul jij toch veel en je zìet na zo\'n ontmoeting met je vriend ( -in ? ) Bacardi niet alleen dubbel, je lult ook alles dubbel :) :) :)

Hmmm, ik dacht al, mijn vriendjes Bacardi en Cola deden me niet dubbel zien, het ligt toch echt aan het topic zelf :+ (dubbelpost :? )
 
Hoi allemaal :)

Al bekomen van de schrik? Ha, ha het gaat hier maar om een fietsje, toch minder erg dan een motor he? ;) Enuh, deze topic mag onder de algemene praat geplaatst worden toch? Pfff.. noem \'t maar \'storm in een glas water\' ik was er toch behoorlijk ellendig van. Goed t\'is waarschijnlijk minder erg dan dat de motor gestolen wordt (zoiets als je beste vriend) maar toch is het behoorlijk klote!! :(
En dat slot? Toch knap dat een ABUSslot die een paar centjes heeft gekost (knipveilig) gewoon met een of andere sleutel wordt geopend. Gewoonweg WAARDELOOS!
En mijn motor? Die staat bij de dealer voor een onderhoud. De motor is inmiddels nagekeken en een deze dagen haal ik\'um op. De motor zal het even zonder gezelschap van mijn fiets in de schuur moeten doen dus heeft \'ie lekker de ruimte.
 
ja , ik dacht al, motor foetsie, in deze tijd van het jaar, leek me al wat stug
( zeg nooit nooit , maar het kon)
was weer ff schrikken....
 
Terug
Bovenaan Onderaan