Shit, omgewaaid

ZeeSchors

MF veteraan
11 mrt 2008
1.007
0
Sint Annaparochie
Leg nog lekker in mijn bed om negen uur, het is toch kl#@#te weer. Dus bleef wat langer liggen. Plots hoor ik een klap en dacht nog dat de buurjongen met de deur sloeg. Op het zelfde moment dacht ik, kan niet. Schiet van bed af gordijn open en?? Ja daar lag ie op zijn kant. ;( ;( Gelukkig was mijn dochter thuis met haar vriend. Die uit bed geschreeuwd. En hebben toen met z'n drieën de motor weer op zijn rubber gezet. Denk dat de schade meevalt. Ga zo voor de zekerheid maar ff naar de motorzaak. Weet wel dat de uitlaat een knoei heeft gehad want die geeft nu wat meer geluid. Wat wel mooi is. :) Maar er komt nu ook rook onder de motor vandaan.
Ben gelukkig allrisk verzekerd. Ach en het kozijn is ook wat beschadigd maar dat is niet belangrijk. ;)

:] :]
 
Alleen als je een goed aantal schadevrije jaren hebt opgebouwd en je nu dus niet terugvalt in korting is dit interessant. Anders betaal je het uiteindelijk toch zelf in een hogere verzekeringspremie de komende jaren....


Ho, ho niet zo snel. Ik was niet eens all-risk verzekerd maar met wa-plus en ik kreeg de schade vergoed zonder terug val in schade vrije jaren. Viel onder de plus als zijn de storm schade. Voorwaarde was wel dat het officieel een storm was.
 
Ook mijne lag om vanochtend. Om 0815 is mn vrouw naar dr werk gegaan, en toen stond ie nog overeind. Rond 0900 belde de buurvrouw aan om te zeggen dat ie om lag :(

Foto's
 
Ook mijne lag om vanochtend. Om 0815 is mn vrouw naar dr werk gegaan, en toen stond ie nog overeind. Rond 0900 belde de buurvrouw aan om te zeggen dat ie om lag :(

Foto's

toen je die motor zag ligge is cker die foto in je avatar gemaakt?

gelukkig staat me fiets nog.. maar ben wel beetje zenuwachtig.. strax nog maar ff kijke denk..
 
goh ben blij dat ik hem gisteren in de schuur gemanouvreerd heb... ik dacht..just in case..

en vanochtend met de auto naar het werk...
 
Ho, ho niet zo snel. Ik was niet eens all-risk verzekerd maar met wa-plus en ik kreeg de schade vergoed zonder terug val in schade vrije jaren. Viel onder de plus als zijn de storm schade. Voorwaarde was wel dat het officieel een storm was.

:^

Windkracht 7 en hoger oftewel 14 m/s. Dan is er verzekeringstechnisch sprake van storm. Valt inderdaad onder de WA Beperkt Casco dekking. Daarmee is je kozijn volgens mij ook verzekerd ;)

Geen terugval op de No-claim.
 
Balen zeg... mijn oude motor is ook 2x omgewaaid, over zijn dode punt heen nog wel!! (maar met hoes, dus een windvanger)
Mijn huidige motor staat daarom lekker droog en uit de wind in een box. Ik ga het risico niet meer lopen, en doet toch pijn om em zo op zijn kant te zien liggen -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan